Hvem kender Mr. Smith
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 02-02-11 17:14

Ham med det her system:

http://www.smith-system.com/

Prøv at kigge lidt på det, især de 5 nøgler.

Det er noget min nye arbejdsgiver har rodet mig ind i.

Det virker faktisk temmeligt godt, hvis I spørger mig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 02-02-11 19:58

Den 02-02-2011 17:13, folmer@rasmussen.dk skrev:
> [...]
>
> Det er noget min nye arbejdsgiver har rodet mig ind i.
>
> Det virker faktisk temmeligt godt, hvis I spørger mig.

Han hedder Jim Smith.

Og ja, du har ret. Erfaringerne har været rigtig gode "over there". Man
kan undres over, at det har været så længe om at tage sejl/flyveturen
herover.

Mange vil kunne have stor gavn af det i fremtiden, så vær glad at du
blev rodet ind i det og spred ordet!

Venligst
Mcwm

Fra : Mcwm

Dato : 02-02-11 20:13

Den 02-02-2011 19:57, Mcwm skrev:

> Han hedder Jim Smith.

Eller er det grundlæggeren Harold L. Smith du tænker på?

http://www.smith-system.com/downloads/SmithPro.pdf

Venligst
Mcwm