Kameraovervågning optages på SD kort
Fra : Michael

Dato : 31-01-11 20:53

Nogen der kender et system som optager på et SD kort så man ikke skal have
den helt store strømforbrugende optager i brug.
Den skulle gerne kunne overskrive så den vil have de sidste timer på kortet,
hvis der skulle være noget interessant at kikke på.

Jeg har fundet night vision kameraet men mangler det rigtige optagemedie

Fra : Max

Dato : 31-01-11 20:58

Hej Michael

> Jeg har fundet night vision kameraet men mangler det rigtige
> optagemedie

Der findes masser af udstyr der kan det du efterlyser

http://www.dk-shoppen.com/product_info.php?products_id=107%A0osCsid=8c27d1f1c5a527a3582420876836ff87

Prøv en søgning på night vision camera sd card

Og så kik lige efter det på EBay, der er priserne nemlig
ret interessante.

Max

Fra : Michael

Dato : 31-01-11 21:08

super tak

Fra : Michael

Dato : 31-01-11 21:43

er der nogen som har erfaring med denne løsning

Fra : Leif Neland

Dato : 31-01-11 21:46

Den 31-01-2011 20:53, Michael skrev:
> [...]
> hvis der skulle være noget interessant at kikke på.
>
> Jeg har fundet night vision kameraet men mangler det rigtige optagemedie

Bliver SD-kort ikke slidt op ved gentagne optagelser? Ligesom VCR-bånd.

Leif

Fra : Max

Dato : 31-01-11 22:14

Hej Leif

> Bliver SD-kort ikke slidt op ved gentagne optagelser? Ligesom
> VCR-bånd.

Jo, men de har vel noget der ligner 1.000.000 skrive/læse cycler
pr. sektor, så det tager meget lang tid at slide et kort op på den
måde, de mekaniske kontakter giver nok op først hvis det bliver
taget ud ret mange gange. Og med den pris de har, ja så er
levetiden ikke noget alvorligt problem er min mening.

Max

Fra : Kim

Dato : 06-02-11 09:27

> [...]
>kortet, hvis der skulle være noget interessant at kikke på.
>
>Jeg har fundet night vision kameraet men mangler det rigtige optagemedie
Hvis der er netværksforbindelse i nærheden, trådet eller trådløst, kunne du
osse kigge på et IP-kamera med nightvision.
De kan sættes op til at sende dig en mail med en vedhæftet videofil,
hvis der er bevægelse i en del, eller hele billedet. Så er du fri for
optagemedie.
Jeg har et par NorthQ 9006, og det fungerer glimrende.
Prøv f.eks at søge på Foscam på www.ebay.co.uk, der er gode priser.

/Kim