De danske tosser.
Fra : Bjørn J.

Dato : 31-01-11 15:27

Kamp om "pladsen" på Holbækmotorvejen endte i ulykke og en sagesløs bilist
blev trukket med:

http://jp.dk/indland/article2323364.ece

Husk nu: Brug jeres "Lichthupe" flittigt, når i bevæger jer rundt på de
danske veje...eller.....;)

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 31-01-11 15:32

Bjørn J. forklarede:
> Kamp om "pladsen" på Holbækmotorvejen endte i ulykke og en sagesløs bilist
> blev trukket med:
>
> http://jp.dk/indland/article2323364.ece

Virker som om det er 2 tosser i den ene bil, men så sandelig da også i
den anden bil "Den 45-årige ønskede hævn og brugte lyset mod den bil,
som havde overhalet ham" hvorfor dog det !!

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Bjørn J.

Dato : 31-01-11 15:50

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Virker som om det er 2 tosser i den ene bil, men så sandelig da også i den
> anden bil "Den 45-årige ønskede hævn og brugte lyset mod den bil, som
> havde overhalet ham" hvorfor dog det !!

Måske den overhalende tosse havde tågelygterne tændt..;)

Fra : Klaus G.

Dato : 31-01-11 16:39

> Virker som om det er 2 tosser i den ene bil, men så sandelig da også i den
> anden bil "Den 45-årige ønskede hævn og brugte lyset mod den bil, som
> havde overhalet ham" hvorfor dog det !!
Jeg må da indrømme, at hvis jeg bliver presset af en bagfra, eller der
bliver overhalet og trukket LIGE indforan mig, eller videre i den stil. Så
bruger jeg da også det lange lys til at vise min utilfredshed.

--
Klaus G.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 31-01-11 16:48

Den 31-01-2011, skrev Klaus G.:
> Jeg må da indrømme, at hvis jeg bliver presset af en bagfra, eller der bliver
> overhalet og trukket LIGE indforan mig, eller videre i den stil. Så bruger
> jeg da også det lange lys til at vise min utilfredshed.

Så er man jo ikke bedre end alle andre

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Mcwm

Dato : 31-01-11 18:21

Den 31-01-2011 15:26, Bjørn J. skrev:
> [...]
>
> http://jp.dk/indland/article2323364.ece
>
> Husk nu: Brug jeres "Lichthupe" flittigt, når i bevæger jer rundt på de

Det er så typisk dansk. Man kan snart ikke køre sig en tur, uden at se
netop den slags..

Det positive er, nu har DE lært det, men med en uskyldig indblandet.

Permanent frakendelse...

Venligst
Mcwm

Fra : Z

Dato : 01-02-11 12:13

> http://jp.dk/indland/article2323364.ece

I stolen med føreren når de fanger ham. Så er der én mindre.