Bøde for at holde afstand!
Fra : Mathias

Dato : 31-01-11 12:17

Hej alle

Situationen er den, at jeg kører i myldretrafikken i Pårup mellem
Herning og Silkeborg. Hastigheden i den lange kø har sneget sig op på 60
km/t og jeg er ikke opmærsom på dette (sidder og snakker med de andre i
bilen). Det meste af rækken kører klods op ad hinanden, men jeg holder
god afstand.
Hele rækken kører forbi den parkerede kassevogn uden der sker noget, men
ud for mig: BLITZ! Argh, øv, jeg formoder de 30 biler foran ikke kunne
fotograferes med den korte afstand der blev holdt, men jeg kunne godt..
Interessant, ikke?

Mvh Mathias
(der skam vedkender han kørte for stærk og at det var forkert, men man
kan jo altid ærgre sig alligevel )

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 31-01-11 13:02

Mathias tastede følgende:
> jeg kunne godt..

Bare ærgeligt..

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Martin 5250 DK-FYN

Dato : 31-01-11 13:12

Den 31-01-2011 12:17, Mathias skrev:
> [...]
> Interessant, ikke?
>
> Mvh Mathias
> (der skam vedkender han kørte for stærk og at det var forkert, men man
har prøvet næsten det samme engang det var i forbindelse med at den
"nye" svendborg motorvej blev lavet, der hvor de har lavet "kringlen"
over den fynske motorvej, kommer jeg kørende der er kø pga. vejarbejdet
vi var vel nede og køre 50 på et tidspunkt.., men midt i vej arbejdet
bliver der frit og alle giver den lige lidt havre, så vi kan komme
forbi.. der holder så en æggeskal på den nye tilkørsel og måler mig for
109 hvor man må køre 70(igennem vej arbejdet) og ydermere beskylder han
mig for at køre omkap med en Audi TT (jeg kørte selv i en Escort 1,6
stc, med peterplys solskærme i de bagerste side ruder) men sådan går det
1500kr. fattigere for at få trafikken til at glide...

Mvh. Martin...

til mathias.. mener kun det bliver 500,-kr. men ærgelige pengene...