Fartpilot med sender, kodet til modtager?
Fra : Leif Neland

Dato : 31-01-11 11:01

Jeg ved godt, det er lidt tyndt med oplysninger; jeg har ikke noget navn på
enheden, men alligevel; det er vel en generisk enhed...

Jeg har for 2-3 år siden fået eftermonteret en fartpilot på yaris'en; med en
sender, der er monteret på ratkransen; altså ingen ledninger.

I sidste uge ville den ikke mere, og i fredags mente Toyota-værkstedet at
det kunne være batteriet i senderen, og udskiftede knapcellen; det kostede
20-30 kr.

Men det hjalp ikke; kan der være noget med at senderen skal matches til
modtageren, så man ikke kommer til at styre en andens fartpilot, ligesom
sender og modtager i trådløse termometre, ringeklokker m.m. skal, når der er
skiftet batteri?

Ellers må der vel fejlsøges om der kommer de rette signaler fra bremse,
kobling og speedometer

Leif

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 31-01-11 11:36

Efter mange tanker skrev Leif Neland:
> [...]
> skiftet batteri?
>
> Ellers må der vel fejlsøges om der kommer de rette signaler fra bremse,

Ligner den, den her
http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=009-018-00000013 ?

--
Venligst / regards