The Streets - P3 koncerten
Fra : OZ2D

Dato : 30-01-11 16:46

The Streets spillede i går aftes i (Danmarks Indsamlingen) P3 koncerten et
nummer hvor jeg er ude efter at finde ud af hvad titlen var. Koncerten blev
vist her i dag ved middagstid på DR1. Er der nogen som kender The Streets
playlist fra P3 koncerten ?

--
Kim

Fra : Kert Rats

Dato : 02-02-11 00:00

"OZ2D" <oz2dFJERNDETTE@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nummer hvor jeg er ude efter at finde ud af hvad titlen var. Koncerten
> blev vist her i dag ved middagstid på DR1. Er der nogen som kender The

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med din forespørgsel, men jeg vil lige høre
dig, hvad dit alias står for. Er det en forkortelse? Betyder det noget?
Mit kan du nok gætte - bare stav det bagfra

Venligst

Kert Rats

Fra : Max

Dato : 02-02-11 13:16

Hej Kert Rats

> Betyder det noget?

Det er et dansk radioamatør kaldesignal.
OZ er et prefix for danmark og 2D er den
egentlige registrering. Kaldesignalet er unikt
og tilhøre en bestemt person.

Max

Fra : Kert Rats

Dato : 02-02-11 17:14

> Hej Kert Rats

> Det er et dansk radioamatør kaldesignal.
> OZ er et prefix for danmark og 2D er den
> egentlige registrering. Kaldesignalet er unikt
> og tilhøre en bestemt person.

Tak for info.
Faktisk troede jeg et øjeblik, at der var tale om troldmanden fra OZ i en
2D-udgave

Venligst

Kert Rats