Besynderlige køretøjer.
Fra : Martin Bak

Dato : 30-01-11 19:15

Der er faktisk nogle rigtig gode imellem. Kan især godt lide tråd-nets
boblen og den lille grønne rugbrøds-inspirerede tingest.

http://www.bilekspressen.dk/gallerier/wtf

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Leif Neland

Dato : 30-01-11 20:24

Den 30-01-2011 19:14, Martin Bak skrev:
> Der er faktisk nogle rigtig gode imellem. Kan især godt lide tråd-nets
> boblen og den lille grønne rugbrøds-inspirerede tingest.
>
> http://www.bilekspressen.dk/gallerier/wtf

Er der ikke noget mistænkeligt på facebook-sider, hvor man skal trykke
"like" for at komme videre?

http://www.switched.com/2010/06/01/like-button-worm-weaseling-through-facebook/

Leif

Fra : Martin Bak

Dato : 30-01-11 21:15

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke noget mistænkeligt på facebook-sider, hvor man skal trykke
> "like" for at komme videre?
>
> http://www.switched.com/2010/06/01/like-button-worm-weaseling-through-facebook/

Jo. Sådan var det ikke da jeg så siden.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Martin 5250 DK-FYN

Dato : 31-01-11 15:54

Den 30-01-2011 20:24, Leif Neland skrev:

> Er der ikke noget mistænkeligt på facebook-sider, hvor man skal trykke
> [...]
Tror nu ikke der er noget farligt i den side men hvorfor ikke bare gå
ind på www.bilekspressen.dk
der må billederne jo også ligge...

fandt da den her sjove og lidt fede limousine...

http://www.bilekspressen.dk/nyheder/dagens-ebay-fund-vw-beetle-limousine
Ps. Linket er ikke farligt. har scannet det med AVG og F-Secure..

Mvh. Martin

Fra : Martin Bak

Dato : 01-02-11 01:54

"Martin 5250 DK-FYN" <mm27-FjernDette-@hot-FjernDette-mail.com> skrev i en
meddelelse news:4d46ccf2$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Tror nu ikke der er noget farligt i den side men hvorfor ikke bare gå ind
> på www.bilekspressen.dk
> der må billederne jo også ligge...

Det var netop på bilekspressen jeg så galleriet. Hvorfor linket pludselig
redirecter til en fb-gruppe ved jeg ikke.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 31-01-11 21:36

On Sun, 30 Jan 2011 20:24:12 +0100, Leif Neland wrote:

> Er der ikke noget mistænkeligt på facebook-sider, hvor man skal trykke
> "like" for at komme videre?
>
> http://www.switched.com/2010/06/01/like-button-worm-weaseling-through-
facebook/

Her er et andet link om at passe på "Synes godt om"-knappen:
http://sikkerhed.tdc.dk/publish.php?id=27591

Jeg siger ikke, at de er "onde" alle sammen, men jeg holder mig langt væk
fra den slags facebook-sider.

Hvad er den tekniske forklaring på at man skal "synes godt om" for at få
adgang til indhold?

Som det også har været antydet andets steds her i tråden, så kan det meste
at det man skal "synes godt om" på facebook findes ved hjælp af Google/
YouTube (stadig skal man selvfølgelig være forsigtig med hvad man klikker
på).

--
sayonara
Martin Mose Larsen