NYT NYT NYT - Fur Sommerfest m. KIM OG HAL~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-01-11 12:30

Her i NG er der som bekendt en omsig-gribende voldsom interesse for ferieøen
"Fur".

Derfor lige et par ord om noget helt nyt angående musik på øen

FUR SOMMERFEST M. KIM OG HALLO
Kim og hallo og Kandis kommer jo fast til sommerfestlighederne i teltene
i Vildsund i uge 30 hvert år. Det er nok kendt af de fleste.
MEN - Nu er det meningen man vil prøve at efterligne dette i mindre målestok
på Fur.

Det er FUR KAFFE OG THE der står for sommerfesten, som kommer til at foregå
i Fur Kaffe og Thes "Musiklade" og på pladsen foran, fredag den 22. juli kl.
18-24 (samme tidsrum som bruges når der spilles i Vildsund).

Kl. 18-20: Der grilles pattegris på pladsen foran "Musikladen"
Kl. 20-24: KIM OG HALLO giver den gas i "Musikladen"

Der er koncerter i "Musikladen" i uge 28, 29, 20 og 31

Lørdag i uge 28: Winnie and The Jets
Fredag i uge 29: KIM OG HALLO (Fur Sommerfest)
Lørdag i uge 30: Æ´Holm
Lørdag i uge 31: Kender ikke orkesterets navn, men det foregår i forbindelse
med "Wisky-smagningsaften"

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-01-11 15:45

meddelelsen news:4d43fa26$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Her i NG er der som bekendt en omsig-gribende voldsom interesse for
> ferieøen "Fur".
>
> Derfor lige et par ord om noget helt nyt angående musik på øen
>
> FUR SOMMERFEST M. KIM OG HALLO

Læs mere her: http://www.furkaffeogthe.dk/forside.html

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-01-11 14:16

meddelelse news:4d43fa26$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> Lørdag i uge 30: Æ´Holm
> Lørdag i uge 31: Kender ikke orkesterets navn, men det foregår i

Jamen der er vel ikke andet at gøre, end at ønske dem alt held & lykke med
arrangementerne.
Selv om jeg da også tror fuldt og fast på, at det skal nok gå godt....

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-01-11 11:05

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Jamen der er vel ikke andet at gøre, end at ønske dem alt held & lykke med
> arrangementerne.

Jovjov. Og vi kan da lige give ordet til Kim Harring. Han var i DANSPOPPEN
på Yle og fortalte lidt om et samarbejde med ANNE NØRSTI. Det lyder jo
interessant.
Dansk og norsk i en sammenblanding.
Han fortalte om at det går fremad for dansktopmusikken og at det er blevet
poplært at lave arrangementer med flere orkestre samme aften, så de skiftes
til at spille. Det kender vi jo fra Tyskland.

Her kan man lytte til interwiewet:
http://www.yle.fi/media/asxgen.php?file=fst/wma/kim_harring.wma eller her:
http://svenska.yle.fi/program/visa.php?id=91

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-01-11 11:08

meddelelsen news:4d468942$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Her kan man lytte til interwiewet:
> http://www.yle.fi/media/asxgen.php?file=fst/wma/kim_harring.wma eller her:
> http://svenska.yle.fi/program/visa.php?id=91

...... og her er et link til en sang med KIM OG HALLO´es nye
samarbejdspartner ANNE NØRSTI:
http://www.youtube.com/watch?v=ZS5yw-YhGtE&feature=related

Hilsen Åge