Henrik Hall fra Love Shop er død
Fra : Michel

Dato : 27-01-11 08:04

Hej,

Jeg indrømmer, at jeg ikke kender meget til Love Shop ud over, at de
har haft lavet nogle iørefaldende sange, der medførte, at jeg nappede
en opsamling med dem i kurven for et par år siden og i ny og næ har
spillet dem på lokalradioen.

http://www.b.dk/nationalt/love-shop-ikon-doed-i-nat

Her er et par af de sange, de var kendt for:

"En nat bliver det sommer": http://www.youtube.com/watch?v=tJt_uHh8P-o
"Copenhagen Dreaming": http://www.youtube.com/watch?v=taEgCvD4Z2I
"Love goes on forever": http://www.youtube.com/watch?v=IytdWfKTqLw

Henrik Hall blev 62.

Mange hilsner
Michel

Fra : P.Petersen

Dato : 27-01-11 16:55

"Michel" <michelsanomi@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Ja, det er rigtig trist, at Henrik er gået bort.
Kærlighedsbutikken er/var et af de bedste og mest velspillende orkestre
gennem de sidste 20 år.
Altid noget, at byde på. Både til krop og sjæl.
http://www.youtube.com/watch?v=WYSQFPJpQ0E&feature=related

R.I.P. Henrik.

Med hilsen
Pelle