Countrysanger skvatter ud over scenen
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-01-11 15:13

MISSISIPPISK COUNTRYMUSIKER SKWATTER UD OVER SCENEKANTEN

En af Amerikas mest velsyngende countrysangere troede han kunne flyve, ved
en koncert i Sydney i går aftes.
Han er dog udskrevet igen.

http://ekstrabladet.dk/musik/intlmusiknyt/article1494569.ece
http://www.bt.dk/kendte/her-falder-sangeren-af-scenen
http://kpn.dk/popmusik/article2318778.ece

Her synger han den fantastiske sang om "Margarittaville":
http://www.youtube.com/watch?v=CICf8xoLyG8&feature=list_related&playnext=1&list=MLGxdCwVVULXcs3pQ5PjWcBj_s-qGwSXeD

Her vil han have en burger i paradis:
http://www.youtube.com/watch?v=CICf8xoLyG8&feature=list_related&playnext=1&list=MLGxdCwVVULXcs3pQ5PjWcBj_s-qGwSXeD

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 27-01-11 15:37

Den 27-01-2011 15:12, Åge Halldorsson skrev:

> En af Amerikas mest velsyngende countrysangere troede han kunne flyve,
> ved en koncert i Sydney i går aftes.
> Han er dog udskrevet igen.

Har du virkelig hørt om ham før?

Uheld sker hvor mennesker færdes/optræder live.
Det sikkert ikke noget du oplever i tyske TV-shows, hvor alt er u-live,
så derfor forbavses du og reagerer.

Der er endog mange der ligefrem dør på scenen ved en optræden:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_entertainers_who_died_during_a_performance

Publikum dør også ind imellem.
F.eks. døde Thorvaldsen på sin plads på 4. række, ved en forestilling i
"Det kgl. Teater".

Henning.

Fra : Michel

Dato : 27-01-11 08:51

On 27 Jan., 15:37, Henning Jensen <h_...@yahoo.com> wrote:

> Uheld sker hvor mennesker færdes/optræder live.
> Det sikkert ikke noget du oplever i tyske TV-shows, hvor alt er u-live,
> så derfor forbavses du og reagerer.

Det sker skam i tyske tv-shows:

http://www.youtube.com/watch?v=A3v0oQ5L0CY

Indslaget er ret sørgeligt, da musikgeniet Drafi Deutscher mildest
talt er "besoffen" (døddrukken på godt dansk), hvilket desværre var
kendetegnende for hans sidste år. Så lad os runde af med et mere
muntert indslag, hvor han er ædru:

http://www.youtube.com/watch?v=LDymd55PVfE ("Sensuality")

Mange hilsner
Michel

Fra : Henning Jensen

Dato : 27-01-11 17:36

Den 27-01-2011 16:50, Michel skrev:

> Det sker skam i tyske tv-shows:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=A3v0oQ5L0CY

Uheld sker selvfølgelig alle vegne, også i Tyskland.
Nogle gange er Åge lidt hurtig med at "fare ud" omkring bagateller, og
så er det at han risikerer et lille "hip".
Men næsten alt jeg kommenterer er der et lille smil bag.

Musik er et vidunderligt emne at debattere, for alle har mere eller
mindre ret i deres egen opfattelse, af de forskellige genrer.

Det er jo meget personligt, hvad man mener er det bedste. Det kan for
andre være det værste.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-01-11 15:51

meddelelsen news:4d417d5f$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Her vil han have en burger i paradis:
> http://www.youtube.com/watch?v=CICf8xoLyG8&feature=list_related&playnext=1&list=MLGxdCwVVULXcs3pQ5PjWcBj_s-qGwSXeD

Ta så den burger: http://www.youtube.com/watch?v=jBsPZV14I-k&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 27-01-11 16:10

Den 27-01-2011 15:50, Åge Halldorsson skrev:

> Ta så den burger:
> http://www.youtube.com/watch?v=jBsPZV14I-k&feature=related

Tak Åge.

Henning.

Fra : Michel

Dato : 27-01-11 10:27

> Men næsten alt jeg kommenterer er der et lille smil bag.

Det har jeg til min glæde bemærket Med fare med at gentage mig
selv, synes jeg det er hyggeligt, at vi kan udfordre hinanden med
vores egen musiksmag(her tænker jeg ikke kun på stafetten), og at
kommentarerne måske kan synes lidt "harske", men næsten altid er det
kun lidt venskabeligt drilleri.

> Musik er et vidunderligt emne at debattere, for alle har mere eller
> mindre ret i deres egen opfattelse, af de forskellige genrer.

Så sandt, så sandt. Kan man ikke lide schlager, er det ikke dermed
rigtigt, at der ikke findes god schlager objektivt vurderet (kan de
synge, kan de spille og gerne på andet end et forkølet Casio-keyboard
osv.). Det samme gælder heavy metal, rap, avantgarde-jazz osv. Ikke
normalt min kop te, men det betyder selvfølgelig ikke, at det over en
kam er dårligt.

> Det er jo meget personligt, hvad man mener er det bedste. Det kan for
> andre være det værste.

Du tog igen ordene ud af min mund ... æh ... tastatur.

Mange hilsner
Michel

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-01-11 10:55

"Michel" <michelsanomi@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> andre være det værste.

Du tog igen ordene ud af min mund ... æh ... tastatur.

Man kan vel sige det på en nemmere måde...

ALT MUSIK ER GODT.

Men publikummet kan være forkert...

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 28-01-11 14:12

Den 28-01-2011 10:54, Benny Mortensen skrev:

> Man kan vel sige det på en nemmere måde...
> ALT MUSIK ER GODT.
> Men publikummet kan være forkert...

Så langt vil jeg nu ikke gå......!!!
Det er også en påstand som du ikke skal sige for højt, for det vil blot
anspore Åge yderligere. :-|

Her er lidt landbrugsschlager:

http://www.youtube.com/watch?v=SyAWMY3lVPU&playnext=1&list=PLC5E2AB5358A9F4CE

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-01-11 17:54

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Så langt vil jeg nu ikke gå......!!!
> Det er også en påstand som du ikke skal sige for højt, for det vil blot
> [...]

Ja det er da synd at give dem sådan nogle dejlige maskiner,
når ikke de behandler dem pænere....

Det ville jeg ikke engang udsætte min stakkels gamle David Brown for..

Men der skal jo svares... Så hyg dig lidt med Mikkel & Jonna

http://www.youtube.com/watch?v=ycixFzOLtLM

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 28-01-11 18:29

Den 28-01-2011 17:54, Benny Mortensen skrev:

> Men der skal jo svares... Så hyg dig lidt med Mikkel& Jonna
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ycixFzOLtLM

Du overraskede mig! De er ganske gode og ejer en fin musikalsk sans,
hvem de så end er? Jeg kan ikke finde meget på meget på Google. Jeg kan
høre Mikkel synge, men hvad med Jonna, er det hende der spiller?

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-01-11 19:02

> [...]
> de så end er? Jeg kan ikke finde meget på meget på Google. Jeg kan høre
> Mikkel synge, men hvad med Jonna, er det hende der spiller?

Jeg er ikke sikker, måske hun kun danser

M.V.H....Benny..