Omregistrering /fast bruger
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-01-11 14:30

Hejsa

Hvordan forholder det sig lige mht omregistrering af bil med anden
fast bruger end ejeren?
Skal begge parter skrive under og er det nok ejer underskriver på
forhånd og ikke er med på motorkontoret?

Tak på forhånd /Peter

Fra : Mcwm

Dato : 27-01-11 02:26

Den 26-01-2011 22:29, Peter Lykkegaard skrev:
> Skal begge parter skrive under og er det nok ejer underskriver på
> forhånd og ikke er med på motorkontoret?

Fuldmagt evt?

Sådan klarede vi den i hvert fald

Venligst
Mcwm

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-01-11 23:51

Mcwm skrev

> Fuldmagt evt?

Ok thanks
Jeg prøver at høre motorkontoret i dag - de er vel de nærmeste til at
svare

- Peter

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 27-01-11 09:39

On Wed, 26 Jan 2011 13:29:53 -0800 (PST), Peter Lykkegaard
<plykkegaard@gmail.com> wrote:

> [...]
>fast bruger end ejeren?
>Skal begge parter skrive under og er det nok ejer underskriver på
>forhånd og ikke er med på motorkontoret?
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=166038 der finder du alt om dette
også de formularer du evt. får brug for, læs vejledningen.

/Hans

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-01-11 06:33

Hans Kjaergaard skrev:

> http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=166038
> der finder du alt om dette

Øhh kan du ikke hjælpe med et par citater der omhandler det jeg
spørger om?
Jeg synes ikke det fremgår af teksten jeg kan læse på siden

> også de formularer du evt. får brug for

Jow jow det er jo ganske ligetil

> læs vejledningen.

Hvor finder du vejledningen på siden?
Beklager men jeg synes ikke lige jeg kan finde det, jeg har dog kun
lige skimmet teksten hurtigt igennem så det kan være jeg har misset
det

tak på forhånd /Peter

Fra : alexbo

Dato : 27-01-11 14:36

"Peter Lykkegaard" skrev

> Hvordan forholder det sig lige mht omregistrering af bil med anden
> fast bruger end ejeren?
> Skal begge parter skrive under og er det nok ejer underskriver på
> forhånd og ikke er med på motorkontoret?

"Blanketten skal underskrives personligt af køretøjets ejer. Hvis der
tillige anmeldes en bruger af køretøjet skal blanketten
underskrives af enten ejeren eller brugeren. Blanketten kan også
underskrives af en anden person efter skriftlig fuldmagt."

mvh
Alex Christensen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-01-11 12:54

alexbo skrev

> [...]
> underskrives af enten ejeren eller brugeren. Blanketten kan også
> underskrives af en anden person efter skriftlig fuldmagt."

Ok tak det giver straks mere mening
De har må have misforstået mig nede hos Skoda da jeg kan se at
omregistreringen er udfyldt forkert med mig som ejer
Det er ikke sådan når man lige bliver kastet rundt mellem et par
sælgere - de var nu flinke nok
Papirene på den nye bilforsikring er sikkert også lavet lidt forkert
så jeg tager lige fat i dem igen og får lavet en ommer i stedet for
selv at starte forfra

- Peter