Rockmusik skræmmer ulve væk
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-01-11 10:36

Artiklen giver indtryk af, at det kun er ulve der skræmmes væk af rockmusik,
men den skræmmer vel også andre folk væk. haha

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/3/3772795/3/dreng%20skr%E6mte%20ulve%20v%E6k%20med%20heavyrock

Hvis man nu havde spillet slagermusik i stedet, sikken sjovt det kunne have
set ud. Næseringsfolk og folk med bukserøv nede om knæerne, på vild flugt i
alle retninger, sammen med ulve, høns, får og geder og vildsvin. Sikken et
syn.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-01-11 10:38

meddelelse news:4d3d47f9$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> have set ud. Næseringsfolk og folk med bukserøv nede om knæerne, på vild
> flugt i alle retninger, sammen med ulve, høns, får og geder og vildsvin.

Ja sådan nogle vildsvin er nogle bestialske bæster

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-01-11 11:06

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Ja sådan nogle vildsvin er nogle bestialske bæster
>
> M.V.H....Benny..

Ikke hvis de er tilberedt ordentligt:
http://www.erhvervsbladet.dk/privat/roedvinsmarineret-vildsvin-i-bacon

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-01-11 10:20

meddelelse news:4d3d4f06$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Ikke hvis de er tilberedt ordentligt:
> http://www.erhvervsbladet.dk/privat/roedvinsmarineret-vildsvin-i-bacon
>
> Hilsen Åge

Jamen ingen tvivl om, de smager godt... Men det spændende punkt er skiftet
fra skov til bord. Det er ikke så sjældent endda, at rollerne byttes, så
det bliver jægeren, der bliver middagsmaden, og ikke svinet )

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 24-01-11 10:46

Den 24-01-2011 10:35, Åge Halldorsson skrev:
> Artiklen giver indtryk af, at det kun er ulve der skræmmes væk af

> http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/3/3772795/3/dreng%20skr%E6mte%20ulve%20v%E6k%20med%20heavyrock

> Hvis man nu havde spillet slagermusik i stedet

Så var den faldet død om.

Henning. :-|

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-01-11 11:02

meddelelsen news:4d3d47f9$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Det var da heldigt at han havde noget rock på mobilen, for rockmusikken er
eller død, kan man se her:

http://gfx2.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/01369/rockd_den_1369085l.jpg

Hilsen Åge

Fra : perhag

Dato : 24-01-11 03:15

On 24 Jan., 11:02, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
var da heldigt at han havde noget rock på mobilen, for rockmusikken
er
> eller død, kan man se her:
>
> http://gfx2.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/01369/rockd_den_136...

Det er ikke alle rockmusikere, som dør før tid. Da der kan findes
svorne tilhængere af rockmusik helt ned til 40-års alder i dag, kan
man forudsige at en del af dem vil findes også om 50 år.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-01-11 12:09

"perhag" <per.hagemann@gmail.com> skrev i en meddelelse

Det er ikke alle rockmusikere, som dør før tid. Da der kan findes
svorne tilhængere af rockmusik helt ned til 40-års alder i dag, kan
man forudsige at en del af dem vil findes også om 50 år.

Ork der findes svorne tilhængere af rockmusikken helt ned til de unge, Når
de store rockbands er på turne, ses de i alle aldre fra 15 til 60+
Og nej det er ikke alle rockmusikere, der dør før tid, det er Keith Richards
da et overraskende levende bevis på

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-01-11 15:38

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Ork der findes svorne tilhængere af rockmusikken helt ned til de unge,

Men hvorfor erklærer Berlingske Tidendeså med stor overskrift, at nu er det
officielt:

ROCKMUSIKKEN ER DØD
http://www.berlingske.dk/kultur/nu-er-det-officelt-rocken-er-doed

Skal man tro på krutte eller dagspressen ?

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-01-11 00:15

meddelelse news:4d3d8eca$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> ROCKMUSIKKEN ER DØD
> http://www.berlingske.dk/kultur/nu-er-det-officelt-rocken-er-doed
>
> Skal man tro på krutte eller dagspressen ?

Ja det må jo stå enhver frit for, hvem man tror på. Men så længe
rockkoncerter i Danmark kan samle så mange tusinde tilskuere, er jeg ikke så
utilfreds.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-01-11 10:05

> [...]
>
> ROCKMUSIKKEN ER DØD
> http://www.berlingske.dk/kultur/nu-er-det-officelt-rocken-er-doed
>
> Skal man tro på krutte eller dagspressen ?

Ingen af delene, du skal tro på dig selv... Men du skal jo så også være
ærlig over for dig selv... Det er OK hvis du lyver over for os, men det er
jo lidt af en fallit erklæring, hvis du lyver over for dig selv, og endnu
værre, hvis du selv tror på det

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 25-01-11 10:09

Den 25-01-2011 10:04, Benny Mortensen skrev:

> det er jo lidt af en fallit erklæring, hvis du lyver over for dig selv, og endnu
> værre, hvis du selv tror på det

Du gør nogle skarpe og præcise iagttagelser.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-01-11 12:26

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Du gør nogle skarpe og præcise iagttagelser.
>
> Henning.

Fedterøv

Hilsen Åge

ps: undskyld

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-01-11 07:07

meddelelse news:4d3eb353$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Fedterøv
>
> Hilsen Åge
>
> ps: undskyld

Du burde jo have opdaget, at det sommetider ikke er det allerværste.
Da slet ikke når det som her, er ganske gratis )

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-11 13:04

> [...]

>svorne tilhængere af rockmusik helt ned til 40-års alder i dag, kan
>man forudsige at en del af dem vil findes også om 50 år.

Hvorfor ender alt efterhånden som en krig mellem schlager og rock her i
gruppen?
Bevares, begge genrer har da deres tilhængere, men i bund og grund er de
begge marginale i forhold til hvad de fleste lytter til, og hvad der er mest
populært i dagens Danmark.
Jeg fatter ikke at Hr. Halldorsson ikke har noget mere fornuftigt at tage
sig til, end at køre denne fløjkrig, men mon ikke det meste efterhånden er
sagt, så gruppen kan begynde at komme tilbage til hvad det egentlig handler
om, nemlig musik - Uden Åges smagsdommeri. Lad dog være med at svare ham, så
dør krigen ud. Den starter altid på en lille ø af moler, set i historisk
perspektiv.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-01-11 10:17

> [...]
> handler om, nemlig musik - Uden Åges smagsdommeri. Lad dog være med at
> svare ham, så dør krigen ud. Den starter altid på en lille ø af moler, set

Nå ja, det kan der være noget om, men uden Åge, dør gruppen jo nærmest... Så
giver gruppen sig til noget anderledes navlepilleri, stadig med et relativt
negativt indhold...

Egentligt pudsigt, siden Åge igen trådte til... Aldrig har jeg hørt så meget
schlager musik på opfordring... Og aldrig hørt så lidt rock, på
opfordring... Så hvad med at nogle af dem, der mener de har fingeren på
pulsen, lod Åge skrive om sin schlager musik, og egentligt kun kommenterede
disse, hvis de havde en reel kommentar til det, eller måske endda delte
Åge's begejstring for samme... Og i stedet for sure opstød, selv leverede
begejstrede tråde i stil med Åge's, bare omhandlende de musik genrer, som de
selv er begejstret for... Som det kører lige nu, må Åge da have lidt ret,
når han erklærer rocken for død... Når den fan's ikke har bedre at få tiden
til at gå med, end brække sig over schlager...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-01-11 11:12

meddelelsen news:4d3d47f9$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Men det er jo ikke ukendt at rockmusik skræmmer folk. Amerikanerne bruger
det til at få krigsfanger til at bryde sammen med.
Til sidst skriger de i vilden sky: "STOP STOP STOP DEN LARM"

http://gaffa.dk/nyhed/2813

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-01-11 10:21

meddelelse news:4d3d5057$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> det til at få krigsfanger til at bryde sammen med.
> Til sidst skriger de i vilden sky: "STOP STOP STOP DEN LARM"

Jeg gætter på det er Deftones de spiller for dem, på Guantanamo...
Og indrømmet, det er Fan... TORTUR

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-01-11 12:30

meddelelsen news:4d3d47f9$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> ulve der skræmmes væk af rockmusik,

Her er ham der skræmte ulvene med rockmusik:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-36794302:13årig-skræmte-ulveflok-med-heavy-metal.html

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-01-11 06:52

meddelelse news:4d3eb456$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> meddelelsen news:4d3d47f9$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Her er ham der skræmte ulvene med rockmusik:

Nu skal der som regel mere til, end både heavy metal, eller 13 årige drenge
til at skræmme ulve, med mindre de 13 årige drenge er udstyret med nogle af
Winchesters produkter, eller tilsvarende )... Men er mennesker i
nærheden af ulve, må man finde sig i at være under konstant observation.

M.V.H....Benny..

Fra : Michel

Dato : 25-01-11 06:13

> [...]
> alle retninger, sammen med ulve, høns, får og geder og vildsvin. Sikken et

Jeg gad vist om Genève-konventionen forbyder tysk schlager som
torturinstrument. Man forestiller sig fangen tryglende: "Stop! Jeg
taler! Ikke mere Hinterseer Jeg fortæller alt!"

Hvorfor flyver mine tanker tilbage til hine sagnomspundne tider, hvor
"uønskede elementer", der tog ophold i bagindgangen til Københavns
Hovedbanegård blev skræmt bort med høj(!) barokmusik. Den havde
Händel, Vivaldi, Bach og de andre gutter næppe set komme

Jeg var faktisk forbi bemeldte station i går, men fik ikke tjekket om
muzakken er droppet.

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-01-11 14:21

"Michel" <michelsanomi@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

Jeg gad vist om Genève-konventionen forbyder tysk schlager som
torturinstrument.

Det gør den ikke. Erfaringer viser, at rockmusik er mere effektiv. Den
virker som at smide en håndgranat - og lyder lige sådan.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 25-01-11 15:12

Den 25-01-2011 14:12, Michel skrev:

> [...]
> Hovedbanegård blev skræmt bort med høj(!) barokmusik. Den havde
> Händel, Vivaldi, Bach og de andre gutter næppe set komme

DSB turde ikke sæt ind med tysk schlager, så havde hele Hovedbanegården
været ryddet.

Henning