Gule veste
Fra : Steen F.

Dato : 24-01-11 23:38

Jeg skal til Italien i bil og skal have nogle gule (sikkerheds)veste med
i bilen. Er de billigste fra Harald Nyborg ok, eller er der forskel i
kvaliteten? Selvom 25 kr. er billigt så regner jeg med at de kan holde
til brug mere end én gang, hvis uheldet skulle være ude.
Jeg kan ligeså godt forhøre herinde, for jeg gider ikke købe bras
længere, har jeg besluttet

Mvh
Steen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-01-11 00:31

"Steen F." skriver:

> [...]
> kvaliteten? Selvom 25 kr. er billigt så regner jeg med at de kan holde
> til brug mere end én gang, hvis uheldet skulle være ude.

Der er stor forskel i kvaliteten. Men hvad gør det, når du ikke får
brug for den?

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Steen F.

Dato : 25-01-11 00:39

Den 25-01-2011 00:30, Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Der er stor forskel i kvaliteten. Men hvad gør det, når du ikke får
> brug for den?

Hvem siger at jeg ikke får brug for den?
Kan du anbefale et sted hvor de sælger en "fornuftig" kvalitet?

Mvh
Steen

Fra : Bjørn J.

Dato : 25-01-11 00:47

"Steen F." <steen@steenmartin.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg kan ligeså godt forhøre herinde, for jeg gider ikke købe bras længere,
> har jeg besluttet

Har dem selv og de er fine:

http://netbutik.fdm.dk/sikkerhedsvest-trafikvest.html

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Henning

Dato : 25-01-11 09:01

On Mon, 24 Jan 2011 23:38:11 +0100, "Steen F." <steen@steenmartin.dk>
wrote:

> [...]
>til brug mere end én gang, hvis uheldet skulle være ude.
>Jeg kan ligeså godt forhøre herinde, for jeg gider ikke købe bras

Lige meget hvad du køber, så husk at opbevare vesten i kabinen, ikke
bagagerummet.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-01-11 12:27

>"Steen F." skrev i meddelelsen
>Jeg skal til Italien i bil og skal have nogle gule (sikkerheds)veste med i
>bilen. Er de billigste fra Harald Nyborg ok, eller er der forskel i
>kvaliteten?

Jeg har et par stykker af dem fra HN og de er i god kvalitet.
Den ene ligger i min bil (under førersædet) og den har jeg aldrig brugt.
Den anden bruger jeg når jeg cykler i mørket og den har været udsat for lidt
af hvert (vejrmæssigt), her i denne vinter, men den er stadig hel og pæn.
Den er med 2 velcro "knapper" foran.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : oz3bto

Dato : 26-01-11 16:58

> [...]
> brug mere end én gang, hvis uheldet skulle være ude.
> Jeg kan ligeså godt forhøre herinde, for jeg gider ikke købe bras længere,

Hvis man ikke skal have den af og på 10 gange dagligt så betyder kvaliteten
vist ikke så meget .. Det der betyder noget er om den er godkendt til
formålet.. Ved jeg at de visse steder går meget op i samt at den skal kunne
tages på INDEN man står ud af bilen.. sagt på en anden måde er du alene i
bilen skal den kunne nåes fra førersædet