Flet rigtigt og kom hurtigere hjem
Fra : lom k

Dato : 24-01-11 18:07

nu skal der åbenbart ske noget, så en lille info fra vejdirektoratet

http://www.vejdirektoratet.dk/dokument.asp?page=document&objno=279961

--
MVH

Lars-Ove Madsen
IT job søges. Sjælland

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-11 18:31

"lom k" <lom@lomse.dk> skrev i meddelelsen

> nu skal der åbenbart ske noget, så en lille info fra vejdirektoratet
>
> http://www.vejdirektoratet.dk/dokument.asp?page=document&objno=279961

Puha den bliver da vist lang den her
De eksperter derinde er åbentbart ligeså dumme og uvidene som mig, men de
bliver nok klogere når eksperterne her fra gruppen har forklaret dem at det
er meeeget bedre at fylde en frem for to baner...... ;)

Frem med Colaen og popcornene

Mvh Ove

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5813 (20110124) __________

http://www.eset.com

Fra : Ivan Madsen

Dato : 27-01-11 21:22

On Mon, 24 Jan 2011 18:31:00 +0100, "Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk>
wrote:

> [...]
>bliver nok klogere når eksperterne her fra gruppen har forklaret dem at det
>er meeeget bedre at fylde en frem for to baner...... ;)

slår det stadig til ? ) Jeg havde også fundet en kælderkold og lidt
guf )

Fra : Benny

Dato : 03-02-11 01:05

On 24 Jan., 18:31, "Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk> wrote:

> [...]
> bliver nok klogere når eksperterne her fra gruppen har forklaret dem at det
> er meeeget bedre at fylde en frem for to baner...... ;)

Fnis.

Har lige besøg af noget familie fra US of gældsplaget Amerika. Da vi
var ude for en "flette" på vores kørsel kommenterede damen at de
amerikanske regler var meget bedre og retfærdige.
Derover har de åbenbart en form for flet der gør at alle har en
chance. Hvis 2 spor samles til et og begge spor er fulde skal de
skiftes til at køre. Det siger loven.En bil fra spor 1 derefter en fra
spor 2 og en fra spor 1 igen osv. Hvis du så "kommer til" at overse en
bil i det andet spor bryder fanden løs. En typisk erstatning til den
oversete er i området $500 - $1000 og det er dig som fører der skal
bevise at du er i god tro.

Benny

Fra : Mikael

Dato : 03-02-11 02:18

On 3 Feb., 09:04, Benny <hojvae...@gmail.com> wrote:

> [...]
> bil i det andet spor bryder fanden løs. En typisk erstatning til den
> oversete er i området $500 - $1000 og det er dig som fører der skal

Det er vel også sådan at flettereglen i Danmark er, vi afregner bare
ikke i $

Mikael

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 03-02-11 10:33

On Thu, 3 Feb 2011 01:17:38 -0800 (PST), Mikael <miklarsen@gmail.com>
wrote:

>Det er vel også sådan at flettereglen i Danmark er, vi afregner bare
>ikke i $

Det er sådan flettereglen skal benyttes, men det er så ikke sådan den
er skrevet, desværre.

Jeg har stadig tilgode at se en der har fået en bøde for at overtræde
FL § 18. Stk. 4.

/Hans