God reaktionsevne.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 23-01-11 19:52

Det er fanneme godkendt.

http://ekstrabladet.tv/nyheder/article1492530.ece

Han har ikke sovet i timen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-01-11 20:11

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
news:m2uoj6h65geon8k94pgnkt8qctt7nssohh@4ax.com...
> Det er fanneme godkendt.
>
> http://ekstrabladet.tv/nyheder/article1492530.ece

Synd at de har beskåret billefeltet så meget.
Her er den med breddere vinkel på:

http://tv.expressen.se/nyheter/utrikes/1.2302025/ett-ogonblick-fran-kollission

> Han har ikke sovet i timen.

Han er både dygtig og heldig.
Læg mærke til at forruden revner.....

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Armand

Dato : 02-03-11 13:26

Den 23-01-2011 20:11, Uffe Bærentsen skrev:
> <folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

> Synd at de har beskåret billefeltet så meget.
> [...]
Læg også mærke til bilisten foran, der akkurat slipper forbi, alligevel
ender i midter-rabatten!
At kunne undvige så voldsomt med sne på vejen, kan vel egentlig kun
gøres grundet ESP (hvad hám foran så nok ikke havde) :-/

--
Armand

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 23-01-11 21:23

"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> writes:

> Synd at de har beskåret billefeltet så meget.
> Her er den med breddere vinkel på:
>
> http://tv.expressen.se/nyheter/utrikes/1.2302025/ett-ogonblick-fran-kollission

Chaufføren hedder "matthew kriszan" hvis man vil kigge lidt rundt.

> Han er både dygtig og heldig.
> Læg mærke til at forruden revner.....

Der er ikke mange cm fra bil til de ting der falder af lastbilen.

Det ser heller ikke umiddelbart ud til at der er nogen der kører ind i
lastbilen mens den står på tværs i den modsatte bane den kommer fra.

Hvad kan i øvrigt få en lastbil til at ville lave det lille nummer?

Fra : Klaus G.

Dato : 23-01-11 21:34

> http://ekstrabladet.tv/nyheder/article1492530.ece

Det er præcis derfor det er så fucker vigtigt at man ikke overhaler
indenom... Tænk hvis en klaphat var på vej indenom bilen med kameraet i :/

--
Klaus G.

Fra : Mcwm

Dato : 23-01-11 21:54

Den 23-01-2011 21:33, Klaus G. skrev:

> Det er præcis derfor det er så fucker vigtigt at man ikke overhaler
> indenom... Tænk hvis en klaphat var på vej indenom bilen med kameraet i :/
>
> --
> Klaus G.
Nu kunne der strengt taget godt befinde sig en bil der var ved at blive
overhalet af vogntoget, jeg er dog sikker på, at føreren af evt.
overhalet bil, hellere ville rammes af et vogntog der kører ind foran
ham, end af et der skubbes sidelæns ind i ham.

Al ære og respekt for den hurtige reaktion.

Venligst
Mcwm

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-01-11 22:57