Top Gear 2011
Fra : Steen F.

Dato : 23-01-11 01:30

Jeg har desværre misset de seneste to afsnit af Top Gear fra 3+. Er der
nogen af jer der ved om de kan ses online eller downloades et sted?

Mvh
Steen F.

Fra : Allan F

Dato : 23-01-11 06:48

"Steen F." <steen@steenmartin.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har desværre misset de seneste to afsnit af Top Gear fra 3+. Er der
> nogen af jer der ved om de kan ses online eller downloades et sted?
>
> Mvh
> Steen F.

Umiddelbart ser det kun ud til at deres 'Christmas Special' er i
nyhedsgrupperne.

http://www.binsearch.info/index.php?q=top+gear&m=&max=25&adv_g=&adv_age=50&adv_sort=date&minsize=500&maxsize=1000&font=&postdate=

Find grabit v. 1.6.2, installer det (den nyeste fungerer ikke), sæt hak i
det ønskede afsnit og brug knappen "create nzb", vælg 'åbn fil' og derefter
vil grabit hente udsendelsen for dig.

Fra : Allan F

Dato : 24-01-11 12:12

"Allan F" <A_Folmer@post5.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> det ønskede afsnit og brug knappen "create nzb", vælg 'åbn fil' og
> derefter vil grabit hente udsendelsen for dig.

http://download.shemes.com/GrabIt162b.exe
http://www.quickpar.org.uk/Download-0.9.1.0.htm

Desuden skal i bruge winrar.

Fra : Steen F.

Dato : 24-01-11 20:15

Den 24-01-2011 12:11, Allan F skrev:
> http://download.shemes.com/GrabIt162b.exe
> http://www.quickpar.org.uk/Download-0.9.1.0.htm
>
> Desuden skal i bruge winrar.

Tak jeg kigger på tingene.

Fra : Leo Jensen

Dato : 23-01-11 00:15

On 23 Jan., 01:30, "Steen F." <st...@steenmartin.dk> wrote:
> Jeg har desv rre misset de seneste to afsnit af Top Gear fra 3+. Er der
> nogen af jer der ved om de kan ses online eller downloades et sted?
>
> Mvh
> Steen F.

Det kan de helt sikkert, for jeg så dem sidste år, men stod ikke selv
for at finde dem, så jeg kan ikke fortælle dig hvordan, men det er nok
noget i stil med det Allan foreslår...

MVH Leo

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 23-01-11 10:42

On Sun, 23 Jan 2011 01:30:10 +0100, "Steen F." <steen@steenmartin.dk>
wrote:

>Jeg har desværre misset de seneste to afsnit af Top Gear fra 3+. Er der
>nogen af jer der ved om de kan ses online eller downloades et sted?

Hvis du kan leve med at der ikke er undertekster så kan de hentes via
www.finalgear.com . Der starter en ny sæson på BBC i aften, afsnittet
kan sikkert hentes ved 22-tiden.

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TDi '86

Fra : Steen F.

Dato : 23-01-11 13:13

Den 23-01-2011 10:41, Morten From Søndergaard skrev:
> Hvis du kan leve med at der ikke er undertekster så kan de hentes via
> www.finalgear.com . Der starter en ny sæson på BBC i aften, afsnittet
> kan sikkert hentes ved 22-tiden.

Super! Mange tak.
Ved du hvilken sæson og afsnit de to seneste episoder på TV 3+ var?

Mvh
Steen

Fra : Søren Blom

Dato : 23-01-11 19:53

"Steen F." skrev
Super! Mange tak.
Ved du hvilken sæson og afsnit de to seneste episoder på TV 3+ var?

Hvis du kan leve med den lidt tvivlsomme kvalitet mit mediacenter optager
med, så kan du lige sende mig en mail på soren@blom.dk

Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Steen F.

Dato : 24-01-11 20:19

Den 23-01-2011 19:52, Søren Blom skrev:
> Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Tak, men jeg fandt dem på finalgear.com som Morten skrev. HD kvalitet
afspillet direkte fra min bærbar pc og over på tv'et via hdmi. Super smart!

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 23-01-11 21:51

On Sun, 23 Jan 2011 13:13:27 +0100, "Steen F." <steen@steenmartin.dk>
wrote:

>Super! Mange tak.
>Ved du hvilken sæson og afsnit de to seneste episoder på TV 3+ var?

Niks, jeg kan ikke se TV3, så jeg får mit TopGear (og Fifth gear) fix,
via Finalgear, men der er jo en episodeoversigt på Finalgear, så hvis
du kan huske hvad de 3 tosser lavede i det sidste afsnit du så, burde
det ikke tage lang tid at finde den rigtige sæson.

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TDi '86