Ny Van.
Fra : Bjørn J.

Dato : 22-01-11 19:57

Så er det vist tiden at spare op til en ny potte på gule plader = Van.

Denne gang skal den være med træk på alle 4 hjul:

http://www.ferrarifour.com/Start.aspx

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Ivan Madsen

Dato : 22-01-11 20:00

On Sat, 22 Jan 2011 19:57:27 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

>Så er det vist tiden at spare op til en ny potte på gule plader = Van.
>
>Denne gang skal den være med træk på alle 4 hjul:
>
>http://www.ferrarifour.com/Start.aspx

ÅÅh ja - den er da sød! Håber den klarer vægtkravene osv. - men at
sidde i en Ferrari på gule skilte - jeg ville sq få gule underbukser
)

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 22-01-11 20:29

On Sat, 22 Jan 2011 20:00:12 +0100, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

>ÅÅh ja - den er da sød! Håber den klarer vægtkravene osv. - men at
>sidde i en Ferrari på gule skilte - jeg ville sq få gule underbukser
>)

>--

Gule underbukser!!??????

For dit helbreds skyld håber jeg at det er materialefarver du taler
om. .o) Evt. kunne du få sømmene syet med sort tråd. Så matchede de i
hvert fald bilens logo.

Gule underbukser!!??? Tsk tsk tsk.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 22-01-11 20:39

On Sat, 22 Jan 2011 20:28:40 +0100, folmer@rasmussen.dk wrote:

> [...]
>
>For dit helbreds skyld håber jeg at det er materialefarver du taler
>om. .o) Evt. kunne du få sømmene syet med sort tråd. Så matchede de i

Måske de blev grønne i stedet - jeg ville have det elendigt med at
sætte mig ind i sådan en maskine og så have de forbandede halvgule
skilte til at afsløre, jeg "småsnød" )
Men......sådan er der jo så meget. Men der kører fandme en del biler
rundt på "halvgule", der aldrig burde have haft chancen. Men takker da
fx. ejeren af en Cayenne Turbo S i Hørsholm området for hans rigelige
bidrag til statskassen i form af hvide skilte.

Fra : Bjørn J.

Dato : 22-01-11 23:19

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> fx. ejeren af en Cayenne Turbo S i Hørsholm området for hans rigelige
> bidrag til statskassen i form af hvide skilte.

Mjaaee..når blot ikke papegøjepotten bliver brugt til sort arbejde, mon det
så ikke går alligevel..;)

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 23-01-11 09:20

"Bjørn J." skrev i meddelelsen

> [...]

Småsnød????????????????????????
Trods smiley er jeg ved at brække mig over sådan en holdning.
Typisk dansk jantelov.

>Mjaaee..når blot ikke papegøjepotten bliver brugt til sort arbejde, mon det
>så ikke går alligevel..;)

Naturligvis. Hvis man agererer indenfor lovens rammer, er det da bare at gå
igangg

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 23-01-11 10:09

On Sun, 23 Jan 2011 09:20:28 +0100, "Mogens \(K\)"
<mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> wrote:

>"Bjørn J." skrev i meddelelsen

>Småsnød????????????????????????
>Trods smiley er jeg ved at brække mig over sådan en holdning.
>Typisk dansk jantelov.

>--

Når nu dettbedste i verden er egen succes, og det næstbedste er andres
fiasko, så kan du jo godt se, at det ikke bliver det samme uden
Janteloven, ikk' ?

Selvfølgelig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 23-01-11 10:47

"Mogens (K)" <mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Naturligvis. Hvis man agererer indenfor lovens rammer, er det da bare at
> gå igangg

Husk nu Mogens, varebiler til erhvervslivet i Danmark må helst ikke være
dyrere end en "postmandperpotte".

Da en "postmandperpotte" ikke må trække min campingvogn ifølge loven og en
FF nok ikke kan monteres med "jydekrog", må jeg nok se mig om efter en
tredje løsning til den tid..

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-01-11 11:27

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Da en "postmandperpotte" ikke må trække min campingvogn ifølge loven og en
> FF nok ikke kan monteres med "jydekrog", må jeg nok se mig om efter en

Læste for år tilbage i det svenske Bilsport om en der havde fået jydekrog på
en Rolls Royce.
Det medførte mange blikke da han kom trillende med huset (STOR campingvogn)
bagpå.
At der var masser af moment til at trække ekvipagen var bare et ekstra plus.

Sammenligning mellem RR og FF er svær.
Det må næsten være som at sammenligne en bryggerhest med arabisk fuldblod.
Men hvad, hver til sit formål.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 23-01-11 11:41

On Sun, 23 Jan 2011 11:27:01 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leiti_NOSPAM_@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Sammenligning mellem RR og FF er svær.
>Det må næsten være som at sammenligne en bryggerhest med arabisk fuldblod.

Det kunne jo også være en vandrehistorie i lighed med den gamle skrøne
om den vestjyske bondemand, der fik monteret en adskillelse á la den
som var i hyrevognene i gamle dage, ligeledes i en Rolls-Royce.

Årsagen skulle være, at det var et irritationsmoment, nå de husdyr han
skulle på markedet med, sad og slikkede ham i nakken under
transporten. ,-)

I den slags sager er det altid godt med billedbeviser.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 23-01-11 12:04

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> I den slags sager er det altid godt med billedbeviser.

Her er en pickup af mærket Rolls Royce:

http://cache.gawker.com/assets/images/12/2008/03/Rollsachero.jpg

Her er jydekrogen til en Rolls Royce:

http://www.towequipe.co.uk/itemlist.html?searchquery=rolls+royce

Her vores alle sammens spejderfører i en Rolls Royce med campingvogn.

http://gebrapa.com.br/O_Rolls_Royce_de_Baden_Powell.htm

Nu gider jeg ikke mere, men se i øvrigt min signatur..

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-01-11 15:54

> [...]
> transporten. ,-)
>
> I den slags sager er det altid godt med billedbeviser.

Da dette ligger 20+ år tilbage og jeg ikke har bladet, så er den slags
beviser svære at fremvise.
Vil dog tilføje at artiklen var krydret med flere gode billeder af
ekvipagen.

Men hvorom alting er: Tro på det eller ej, I don't care.....

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 23-01-11 16:12

On Sun, 23 Jan 2011 15:53:48 +0100, "Uffe Bærentsen"
> [...]

>ekvipagen.
>
>Men hvorom alting er: Tro på det eller ej, I don't care.....

Undskyld! Jeg havde bare håbet på at du havde billeder.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 23-01-11 16:59

skrev i meddelelsen news:m8hoj65gqojp23cse5j88hof82qa1e2rc0@4ax.com...

> Undskyld! Jeg havde bare håbet på at du havde billeder.

Hvorfor klipper du ikke alt det uvæsentlige væk i dit svar?
Bortset fra det kunne du jo selv bevæge du ud i cyperspacen og finde, hvad
du eftersøger - hvis du gider

Nuvel - kører man lidt i det sydlige, oplever man mange forskellige
konstellationer. BMW 850 CSi med campingvogn, Jaguar XJ med kvadratisk
tagboks (om sommeren), Rolls Royce med 2 cykler på krogen OG så videre :)

Fra : Ivan Madsen

Dato : 23-01-11 13:41

> [...]

>"Bjørn J." skrev i meddelelsen

>Småsnød????????????????????????
>Trods smiley er jeg ved at brække mig over sådan en holdning.

Beklager - men jeg har svært ved at se "godstransporten" i sådan en
bil - men reglerne er der og alle benytter dem. Det er jo systemet der
skal ændres radikalt.

Fra : Bjørn J.

Dato : 23-01-11 16:38

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Beklager - men jeg har svært ved at se "godstransporten" i sådan en
> bil - men reglerne er der og alle benytter dem. Det er jo systemet der
> skal ændres radikalt.

Ikke blot det system, men ufattelig mange andre offentlige måder at omgås
borgernes penge på.

Bilafgifterne på gul/papegøjepladepotter er en meget lille dråbe i det store
offentlige hav af vanvittige regler, systemer samt pengespild.

Hint: Læs de daglige aviser for mere...

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 23-01-11 16:55

"Bjørn J." skrev i meddelelsen

> [...]

Godstransport?
I DK er biler på gule plader sgu ikke kun for håndværkere, men i høj grad
alm. biler for alm. mennesker. Godsreglerne er udelukkende for at definere
et "utrym" (space) og ikke en brugerkreds!

> Bilafgifterne på gul/papegøjepladepotter er en meget lille dråbe i det
> store offentlige hav af vanvittige regler, systemer samt pengespild.

Omvendt går der jo nogle afgiftkroner det offentlige forbi, hvis man
_skulle_ køre hvide plader som privatperson. Det ska man pt. ikke, og så er
det sgu da bare med at udnytte reglerne _max_ i det afgiftsplagede land:
Danmark

Fra : Bjørn J.

Dato : 23-01-11 17:37

"Mogens (K)" <mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> _skulle_ køre hvide plader som privatperson. Det ska man pt. ikke, og så
> er det sgu da bare med at udnytte reglerne _max_ i det afgiftsplagede

Jeg erindrer ikke, man så lige så skævt til papegøjepladepotter i hine
tider, da det blev opfundet, men da var små og mindre virksomheder også mere
velsete end i dag.

Småborgerligheden har sænket sig dybt over lønmodtagervelfærdslandet..

PS. Man skulle sgu have været skolelærer...:)

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 23-01-11 19:29

On Sun, 23 Jan 2011 17:36:46 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>Småborgerligheden har sænket sig dybt over lønmodtagervelfærdslandet..
>
>PS. Man skulle sgu have været skolelærer...:)

Nej Bjørn, det tror jeg ikke er en god idé.

Jeg har lige erfaret at skolelærere er den faggruppe der benytter
efterlønssystemet mest.

Det må jo i sagens natur betyde at de er mere trætte end andre
faggrupper.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 23-01-11 19:52

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det må jo i sagens natur betyde at de er mere trætte end andre
> faggrupper.

Det er nu ikke det indtryk, man får, når man læser i avisen...

Så er det en regulær hamstring:

http://jp.dk/indland/article2314543.ece

Fra : Anders Majland

Dato : 24-01-11 12:54

> Det er nu ikke det indtryk, man får, når man læser i avisen...
> Så er det en regulær hamstring:
> http://jp.dk/indland/article2314543.ece

Et er muligheden for at komme på efterløn, noget andet er så hvor mange der
reelt vil vælge det når den tid kommer (hvis de ellers får muligheden)

Jeg har da også indbetalt til efterløn i en del år, selvom jeg fra starten
har vist at det nok ville være tvivlsomt om ordningen ville bestå... Så
sekundært har jeg haft en forventning om at når de afskaffer den så ville
jeg få muligheden for at flytte pengene til en alm pensionopsparing med en
fornuftig forrentning af det indbetalte beløb ...

Den anden vej rundt ville jeg føle mig dum hvis jeg om mange år ikke følte
mig istand til at blive på arbejdsmarkedet og så _selv_ have afskåret mig
for muligheden for at trække mig tilbage på efterløn for at spille golf

Fra : Bjørn J.

Dato : 24-01-11 13:26

KLIP

> Et er muligheden for at komme på efterløn, noget andet er så hvor mange
> der reelt vil vælge det når den tid kommer (hvis de ellers får muligheden)

Har du en god pensionsopsparing (som kan mange ting), kan du sikkert klare
dig til din lærepension tager over.

I dette tilfælde handler det vist mest om livskvalitet i "alderdommen" end
regulær nedslidning (som på det private arbejdsmarked).

Jeg selv bliver ved, så længe jeg kan/så lang tid arbejdet er en udfordring
(og ja, jeg har også betalt til efterlønnen).

Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at gøre min hobby til mit daglige
"arbejde".

Fra : Anders Majland

Dato : 23-01-11 19:55

> Jeg har lige erfaret at skolelærere er den faggruppe der benytter
> efterlønssystemet mest.
> Det må jo i sagens natur betyde at de er mere trætte end andre
> faggrupper.

Måske folkeskolelærere der går på efterløn idag er blevet trætte af at børns
opdragelse er en anden idag end da de startede i faget ? Og at børnenes
forældre forventer at de er til rådighed 24/7 ?

Men back to subject ...

Kan ikke få ondt bag i over at folk bruger de regler som der nu engang er
vedtaget. Og køreoplevelsen i ferrarien bliver nok hverken bedre eller værre
af farven på nummerpladen .... Og selv på papegøjeplader skal del vel stadig
lægges en "familiecontainer" i afgift. Noget helt andet er nok "prestigen"
eller "blæret" af komme på golfbanen i den ...

Jeg har da også haft en van - endda en af den slags der er specielt bygget
efter danske regler - En fiat punto van. Sådan en lille potte der
udelukkende er modificeret for at tilfredsstille danske regler ...

Jeg har da også kigget på en landcruicer som camper - igen et tåbeligt
koncept men så kostede den en halv million mindre. Det blev dog ved
kiggeriet da en halv million stadig er mange penge og den også ville være
dyr i drift ...

Istedet for smarten kunne jeg også nemt have valgte en mindre van da vi i
bil nummer 2 kan nøjes med 2 sæder - men pga færgepriserne ville den blive
væsenligt dyrere at køre i

Helt noget andet ved omgåelse af reglerne =
snyd/bedrag/svindel/skatteundrragelse

Fra : Bjørn J.

Dato : 23-01-11 19:59

KLIP

> [...]
> vel stadig lægges en "familiecontainer" i afgift. Noget helt andet er nok
> "prestigen" eller "blæret" af komme på golfbanen i den ...

Jeg viste ikke, du spillede golf.....jeg gør ikke.....for bare det at købe
den rigtige putter, koster jo mere end konen og jeg bruger i sommerferien
med campingvognen...

Fra : Anders Majland

Dato : 24-01-11 12:40

> Jeg viste ikke, du spillede golf.....jeg gør ikke.....for bare det at købe
> den rigtige putter

Nope - det er blevet ved at prøve en driving range et par gange... Det
fænger ikke - men jeg er jo heller ikke så gammel eller har problemer med at
få tiden til at gå... Men måske jeg får lyst som pensionist hvis jeg stadig
kan svinge køllen som 70årig eller hvad pensionsalderen nu er til den tid

Ingen af mine biler vil alligevel passe ind - men begrænser man vægten i
golfbaggen kan man godt have den med på mc - siger min far

/A

Fra : Bjørn J.

Dato : 24-01-11 13:28

KLIP

> Ingen af mine biler vil alligevel passe ind - men begrænser man vægten i
> golfbaggen kan man godt have den med på mc - siger min far

Er det ikke dig som kører Smart ?

Den er meget set som golfbil i de højere luftlag..

Fra : Anders Majland

Dato : 26-01-11 17:58

> Er det ikke dig som kører Smart ?
> Den er meget set som golfbil i de højere luftlag..

Hvis man lige fjerner dørene så er man ikke langt fra - fåes endda som elbil
(bare ikke i alm handel) Gad vide om man kan få nogle græsdæk der passer
størrelsen ?

Fra : Bjørn J.

Dato : 26-01-11 18:33

> Hvis man lige fjerner dørene så er man ikke langt fra - fåes endda som
> elbil (bare ikke i alm handel) Gad vide om man kan få nogle græsdæk der
> passer størrelsen ?

Jeg er ikke så meget inde i tilbehøret til Smart, men jeg tror ikke fruerne
får tilladelse til at fjerne Smart´n fra gålfklubbens parkeringsplads og
futte rundt i roughen..;)

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-11 20:20

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev :

>Jeg erindrer ikke, man så lige så skævt til papegøjepladepotter i hine
>tider, da det blev opfundet..

Nøehh - man grinte nok bare lidt af dem på bagsædet, der måtte undvære
vinduerne.

--
Jan_stevns

Life sucks !! - pass the beernut's

Fra : Bjørn J.

Dato : 23-01-11 20:31

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nøehh - man grinte nok bare lidt af dem på bagsædet, der måtte undvære
> vinduerne.

Ja, nu harmes man over den næringsdrivende som ønsker at køre lidt
standsmæssigt privat uden mulighed for skrigende og uregerlige børnebørn på
bagsædet..

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-11 21:02

> [...]

>Ja, nu harmes man over den næringsdrivende som ønsker at køre lidt
>standsmæssigt privat uden mulighed for skrigende og uregerlige børnebørn på

Den der næringsdrivende kan sgu' da bare købe en "privatbil" - hvad er
problemet ?

behøver man noget, der kan få nogen til at tænke - der tænkes nok
finurligt, as in trække noget fra i et regnskab ?

hint : der findes 2 personers biler på hvide plader

Fra : Bjørn J.

Dato : 23-01-11 23:17

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

KLIP

> Den der næringsdrivende kan sgu' da bare købe en "privatbil" - hvad er
> problemet ?

Hvorfor i al verden skulle nogen gøre det, hvis de har nok.

> behøver man noget, der kan få nogen til at tænke - der tænkes nok
> finurligt, as in trække noget fra i et regnskab ?

Selvfølgelig trækkes driften mv. fra i potten, hvad i al verden skulle man
ellers være momsregistret for ?

> hint : der findes 2 personers biler på hvide plader

Ja, og så dem der betaler moms af potten for at kunne anvende varevognen til
privatkørsel

Tror du ikke man beskattes af det ?

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-11 20:19

"Mogens \(K\)" <mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> skrev :

>I DK er biler på gule plader sgu ikke kun for håndværkere, men i høj grad
>alm. biler for alm. mennesker.

Hvordan i hule helv... kommer du frem til den konklusion ?

I reglerne står der temmeligt klart at en bil utvivlsomt skal være
indrettet til vare/gods transport - det rimer ikke helt med hr. og
fru. kakkelbords transportbehov

Fra : Anders Majland

Dato : 24-01-11 12:47

> I reglerne står der temmeligt klart at en bil utvivlsomt skal være
> indrettet til vare/gods transport - det rimer ikke helt med hr. og
> fru. kakkelbords transportbehov

Ja _indrettet_ - Der er ikke stillet noget krav om at der skal køres med
gods...

Indrettet til vare/godstransport som modsætning til indrettet til
personbefordring. Der er så fastsat nogle minimumsmål som varerummet skal
kunne overholde. Det kunne min fiat punto kun med førersædet langt fremme.
Så jeg blev reelt nødt til at bøje reglerne (adskillelsen mellem varerum og
førersæde) for at kunne være bag rettet.

Først når man når over de 4000kg er der noget med at det ikke er tilladt med
lystkørsel. Kan ikke huske reglerne men droppede ideen om en lille unimog
med lad og kran til at hente træpiller med pga regler og afgifter.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 22-01-11 20:33

wrote:

>Så er det vist tiden at spare op til en ny potte på gule plader = Van.
>
>Denne gang skal den være med træk på alle 4 hjul:
>
>http://www.ferrarifour.com/Start.aspx

>--

Hvis man skal tænke lidt langsigtet, og formode, at regeringens nye
ideer om hvornår man kan slippe for den daglige arbejdsbyrde, så må
man formode at man er blevet slået med lumbago og det der er værre,
inden vognen skal udskiftes.

Og hvis alt dette holder, er den så ikke lidt lav at komme ind og ud
af. ,-)

--

Venlig hilsen
folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 22-01-11 23:17

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Og hvis alt dette holder, er den så ikke lidt lav at komme ind og ud
> af. ,-)

Der skal blot monteres en handicapkran sammen med anhængertrækket..

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-01-11 21:18

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Så er det vist tiden at spare op til en ny potte på gule plader = Van.
>
> Denne gang skal den være med træk på alle 4 hjul:
>
> http://www.ferrarifour.com/Start.aspx

Mon den kan klare kravet til min. længde og min. højde af varerummet.
Længde: Minimum 120cm, målt fra adskillelsen i 60cm højde.

Kravene kan læses her:
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=110583

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Bjørn J.

Dato : 23-01-11 01:47

"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Mon den kan klare kravet til min. længde og min. højde af varerummet.
> Længde: Minimum 120cm, målt fra adskillelsen i 60cm højde.

Mon ikke da den vist er noget større end en Seat Cupra Van indendørs.

Men alt det får vi nok at vide, når den en gang kommer på gaden i DK.

Fra : Fly Christensen

Dato : 22-01-11 22:59

wrote:

>Så er det vist tiden at spare op til en ny potte på gule plader = Van.
>
>Denne gang skal den være med træk på alle 4 hjul:
>
>http://www.ferrarifour.com/Start.aspx

Det ligner en BMW 1 eller BMW Z3 Coupé

Fly

Fra : Bjørn J.

Dato : 23-01-11 01:48

KLIP

> Det ligner en BMW 1 eller BMW Z3 Coupé

Njaeee....synes nu FF er meget pænere.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-01-11 13:38

>"Bjørn J." skrev i meddelelsen
>Så er det vist tiden at spare op til en ny potte på gule plader = Van.

Det er nok ikke nogen dårlig investering (på længere sigt) og så lyder den
godt.
Deres første stationcar/van (fra '61-'61) er da gået hen og blevet en anelse
mere værd, end da den var ny
http://www.ferraribreadvan.com/
http://www.ultimatecarpage.com/gallery/14196/Ferrari-250-GT--Breadvan-.html

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Bjørn J.

Dato : 24-01-11 14:18

KLIP

> Det er nok ikke nogen dårlig investering (på længere sigt) og så lyder den
> godt.
> Deres første stationcar/van (fra '61-'61) er da gået hen og blevet en
> anelse mere værd, end da den var ny

Om den kommende FF bliver lige så attraktiv som "Brødbilen", det vil afhænge
af salgstallene (tænk nu hvis de amerikanske husmødre skrotter Volvo
Herregårdsvogn til fordel for FF).

Min kammerats 360 Modena er ikke steget i værdi, tvært imod, da potten jo
sælges til collegetøserne i USA som varmt brød..

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-01-11 16:14

>"Bjørn J." skrev i meddelelsen
>Om den kommende FF bliver lige så attraktiv som "Brødbilen", det vil
>afhænge af salgstallene

Ja Brødbilen er svjv kun fremstillet i ét eksemplar, det hæver jo nok
værdien en anelse.

>Min kammerats 360 Modena er ikke steget i værdi, tvært imod, da potten jo
>sælges til collegetøserne i USA som varmt brød..

Det er jo også en almindelig hyldevare

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Bjørn J.

Dato : 24-01-11 19:49

KLIP

> Ja Brødbilen er svjv kun fremstillet i ét eksemplar, det hæver jo nok
> værdien en anelse.

Forrygende lyd fra raceren:

http://www.youtube.com/watch?v=KfM-RZmaaOE