Få regattest uden plader...?
Fra : Allig8or

Dato : 22-01-11 19:03

Jeg kan købe en trailer meget billigt(den er ikke varm )
men pladerne er afleveret, og registreringsattesten er også væk...
Men kan man få en ny regattest, hvis man kan oplyse stelnummeret..?
Traileren har tilhørt en boligforening ,som ikke ville arbejde,med at få
papirer på den....

Henning Holm

"Its nice to be Important..
but its more important,to be Nice"

allig8or125@hotmail.com

Fra : Ivan Madsen

Dato : 22-01-11 19:05

On Sat, 22 Jan 2011 19:03:02 +0100, "Allig8or"
<allig8or125@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Men kan man få en ny regattest, hvis man kan oplyse stelnummeret..?
>Traileren har tilhørt en boligforening ,som ikke ville arbejde,med at få

Du kan sikkert få et sæt papirer på den - men......er der ikke så
mange med attest i den blå avis, der måske ikke engang skal synes, så
prisen opvejer bøvlet.?
Det er ikke nogen simpel proces, men....det kan lade sig gøre, hvis
man har tid og tålmodighed nok. Men det må være sælgers problem

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 22-01-11 19:27

On Sat, 22 Jan 2011 19:03:02 +0100, "Allig8or"
<allig8or125@hotmail.com> wrote:

>Men kan man få en ny regattest, hvis man kan oplyse stelnummeret..?
Forrige registrerede ejer kan mod betaling få tilsendt en ny
registreringsattest.

>Traileren har tilhørt en boligforening ,som ikke ville arbejde,med at få
>papirer på den....
Så er håbet slukket den vej og der er ikke andre muligheder end at man
selv går på motorkontoret med 50 kr. og udfylder blanket 21.056 på
vejne af forrige ejer, og så efter en passende tid, henvender sig hos
denne, og hører til om der ikke skulle være kommet en reg. attest.

/Hans

Fra : Allig8or

Dato : 22-01-11 19:58

"Hans Kjaergaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> vejne af forrige ejer, og så efter en passende tid, henvender sig hos
> denne, og hører til om der ikke skulle være kommet en reg. attest.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ok....havde lige overset det med synet,det kan jo koste nye dæk/lejer
o.lign..Har prøvet turen med en gammel CombiCamp....
Men Tak for svar til begge....

Mvh
Henning Holm

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 22-01-11 21:10

Allig8or wrote:

> [...]
> Ok....havde lige overset det med synet,det kan jo koste nye dæk/lejer
> o.lign..Har prøvet turen med en gammel CombiCamp....

Og i forbindelse med syn skal du være opmærksom på om affjedringen er i
orden hvis den er lavet med gummipølser der er presset ind imellem to
firkantrør.
Syn plus omregistrering er ca 800,- DKr dertil kommer udbedring af fejl
og mangler som måtte blive fundet ved synet. Undersøgte det selv for et
par år siden i en tilsvarende situation og takkede nej.
Regn selv på det når en ny trailer kan fås fra under 5000,- og op efter.

/Lars

Fra : Brian Sørup

Dato : 22-01-11 23:30

"Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ok....havde lige overset det med synet,det kan jo koste nye dæk/lejer
> o.lign..Har prøvet turen med en gammel CombiCamp....

Hvis traileren er under 5 år skal den ikke synes.....
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-01-11 11:45

"Brian Sørup" <brizzen@live.dk> skrev i meddelelsen

> "Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvis traileren er under 5 år skal den ikke synes.....

Det kommer an på hvor lang tid den har været uden plader. Jeg kan ikke huske
om det er 1 eller 2 år den må være uden plader - det afhænger vist også af
trailerens alder.

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Allig8or

Dato : 24-01-11 16:20

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Per
> www.campingogbil.dk
> (lidt om biler, bilclub og camping) <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Som Jeg har forstået,gad boligselskabet ikke rode mere med den,har for
øvrigt ikke set den endnu,men tror Jeg finder en anden...
Ved heller ikke lige,hvad der skete med tråden...

mvh
Henning Holm

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-01-11 02:41

> [...]
> øvrigt ikke set den endnu,men tror Jeg finder en anden...
> Ved heller ikke lige,hvad der skete med tråden...

Jeg har været igennem bøvlet. En registreringsattest kan sendes til sidste
registrerede ejer, så skal den tages derfra.

Fra : oz3bto

Dato : 23-01-11 05:05

"Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men kan man få en ny regattest, hvis man kan oplyse stelnummeret..?
> Traileren har tilhørt en boligforening ,som ikke ville arbejde,med at få

Velkommen til Danmark

Så prøv at køre efter reglerne når der skal flettes .. Den konto har jeg
fået buler på mere som en gang

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-01-11 09:39

oz3bto skriver:

> "Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >

> Velkommen til Danmark
>
> Så prøv at køre efter reglerne når der skal flettes .. Den konto har jeg
> fået buler på mere som en gang

Øøøøh, nåh?

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : alexbo

Dato : 23-01-11 10:15

"oz3bto" <no@in.dk> skrev

> Så prøv at køre efter reglerne når der skal flettes .. Den konto har jeg
> fået buler på mere som en gang

Om det hjælper på temperaturen er svært at sige, men at køre efter reglerne
kan nemt koste buler, de andre kører jo som idioter, det kan man læse om
hver dag i denne NG.

mvh
Alex Christensen

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 23-01-11 10:28

On Sun, 23 Jan 2011 10:15:20 +0100, "alexbo" <alexbo@email.dk> wrote:

> [...]
>kan nemt koste buler, de andre kører jo som idioter, det kan man læse om

Det er alt sammen udmærket, men hvordan endte det med traileren?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : oz3bto

Dato : 23-01-11 16:37

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

> Det er alt sammen udmærket, men hvordan endte det med traileren?
>
> --
>
> Venlig hilsen
> Folmer

Ja jeg ved sku ikke lige hvordan den endte her .. det var til tråden med
"Så gik der ged i den igen" .. Hvilket der åbenbart gjore