Hjæææælp - hvor er det bedst at annoncere?
Fra : Mads Krog-Jensen

Dato : 09-08-01 12:42

Jeg er ejer af en Yamaha YZF 1000 der har kørt 2500 km, og nu har jeg så
fået tilbudt et job i USA, hvilket står og falder på om jeg kan komme af med
den motorcykel, da jeg ikke har råd til at bare have den stående.

Nogen der har et par ideer om hvor jeg ka sælge sådan en?

/Mads

Fra : Buck

Dato : 09-08-01 12:36

dk.marked.privat.motorcykel og www.dba.dk

så sku der være en god chance, hvis da ikke du vil gå til en forhandler og
forære cyklen væk

Tør man gætte på hvad du skal køre på i USA ??
--
/Buck
CB550F1 ´75

Fra : Anders Madsen

Dato : 09-08-01 13:16

www.mczonen.dk

Mads Krog-Jensen <mkj@multica_nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ktsu1$j14$1@abnew01.sonofon.dk...

Fra : Armand

Dato : 09-08-01 13:56

> [...]

> den motorcykel, da jeg ikke har råd til at bare have den stående.
> Nogen der har et par ideer om hvor jeg ka sælge sådan en?

Uanset, så er det ved at være sidste chance!
Efter at sommerferien er overstået er der ikke meget købelyst, endsige
penge blandt mc-folket, og det er reelt kun blandt folk med nyerhvervet
kørekort at man skal finde købere - Og deriblandt er esset jo en kende
for stor!

Ryg på D.B.A. og sælg til først bydende - Eller glem USA!

--
Armand.

Fra : uffe.j

Dato : 09-08-01 14:50

Hva' med at bytte den til en mc u/afgift og så tage den med til USA.
-Bare en støtanke.
Uffe

Fra : Rolf Skovløkke

Dato : 10-08-01 01:34

Det bliver først til næste år at der kan gives godtgørelse for
registreringsafgift ved eksport af et motorkøretøj, så det hjælper dig
desværre ikke p.t.

mvh
Rolf, DMC