procol Harum trommeslager?
Fra : Per H

Dato : 22-01-11 17:38

Procol Harum, har jo skiftet besætning mange gange, Er det stadig Mark
Brzezicki der spiller på trommer?

Jeg var inde og se dem i Falkoner teateret, og der syntes jeg at det
var en ny .

per

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-11 18:58

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg var inde og se dem i Falkoner teateret, og der syntes jeg at det
> var en ny .

Jeg skal se dem i morgen i Musikhuset, og jeg glæder mig som et lille barn.
Var det en god koncert?

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-01-11 19:26

> Jeg skal se dem i morgen i Musikhuset, og jeg glæder mig som et lille
> barn.
> Var det en god koncert?

Damn...det gad jeg også godt

Fra : Per H

Dato : 22-01-11 19:52

On Sat, 22 Jan 2011 18:57:49 +0100, "Alex Linaa" <www.linaa.com>
wrote:

>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Jeg skal se dem i morgen i Musikhuset, og jeg glæder mig som et lille barn.
>Var det en god koncert?

Ja det er jo fra Grand hotel, så der er mange rigtig gode numre. jeg
lagde spec. mærke til hvordan Garys stemme blev kraftigere og lysere,
efter et par sange, Han er vist 65 år, men han klarer det perfekt.
Husk at tage et "Blackmands" øvtruthorn i forhallen.

Trommeslageren fasignerede mig. Det var bare så flot..

per

Fra : Codexx

Dato : 23-01-11 07:45

On 22 Jan., 17:37, Per H <traman...@gmail.com> wrote:
> Procol Harum, har jo skiftet besætning mange gange, Er det stadig Mark
> Brzezicki  der spiller på trommer?
>
> Jeg var inde og se dem i Falkoner teateret, og der syntes jeg at det
> var en ny .

Det er Geoff Dunn der spiller trommer nu.

/Jens

Fra : Codexx

Dato : 23-01-11 07:47

On 23 Jan., 15:44, Codexx <jensbac...@hotmail.com> wrote:

> Det er Geoff Dunn der spiller trommer nu.
>
> /Jens

Koncerterne i falkoner blev i øvrigt optaget af radioen og bliver
formentligt sendt på P4 på et tidspunkt.

Fra : Per H

Dato : 23-01-11 17:14

On Sun, 23 Jan 2011 06:46:55 -0800 (PST), Codexx
<jensbacher@hotmail.com> wrote:

>Koncerterne i falkoner blev i øvrigt optaget af radioen og bliver
>formentligt sendt på P4 på et tidspunkt.

Det blev også optaget på film, den dag vi var derinde

per

Fra : Codexx

Dato : 23-01-11 14:36

On 23 Jan., 17:13, Per H <traman...@gmail.com> wrote:

>  Det blev ogs optaget p film, den dag vi var derinde
Ikke af DR. Det kamera der stod på scenen var udelukkende til dirigent-
billede.

Fra : Per H

Dato : 24-01-11 18:03

On Sun, 23 Jan 2011 13:35:32 -0800 (PST), Codexx
<jensbacher@hotmail.com> wrote:

>Ikke af DR. Det kamera der stod på scenen var udelukkende til dirigent-
>billede.

dirigentbilled? til hvad?

Der stod et kamera lige ved trapperne ned til balkonnerne, alså ca
midt i salen.

per