Kia Opirus.
Fra : -=JF=-

Dato : 21-01-11 22:33

Tidligere på dagen gik jeg forbi en bil jeg nok nærmest havde glemt -
Kia Opirus!

Kæft hvor ser den fed ud, på en lidt pamper-agtig måde, og iflg. de
eksemplarer der er til salg på bilbasen er de smurt ind i udstyr.

Ren nysgerrighed:
Er der nogen her i gruppen der har erfaringer med bilen, og kunne tænke
sig at dele ud af dem?

--
Mhv.
John

Fra : Ivan Madsen

Dato : 21-01-11 22:44

On Fri, 21 Jan 2011 22:33:07 +0100, -=JF=- <null@null.null> wrote:

> [...]
>
>Ren nysgerrighed:
>Er der nogen her i gruppen der har erfaringer med bilen, og kunne tænke

Det kan da være, du kan bruge den her til noget.
http://bilmagasinet.dk/article/19389

Fra : -=JF=-

Dato : 21-01-11 22:55

Den 21/01/11 22.44, Ivan Madsen skrev:

> Det kan da være, du kan bruge den her til noget.
> http://bilmagasinet.dk/article/19389

I hvertfald! Tak skal du have!

Det ser ud til at man skal have godt med mønt i sparegrisen for at holde
den kørende:

citat:
reservedelene er kostbare. hvad siger du for eksempel til små 10.000 kr.
inklusive moms for en forlygte?

og

elektronisk styrede og justerbare støddæmpere som koster 9.400 kr. pr.
par at udskifte

--
Mhv.
John

Fra : Ivan Madsen

Dato : 21-01-11 22:55

On Fri, 21 Jan 2011 22:54:43 +0100, -=JF=- <null@null.null> wrote:

> [...]
>inklusive moms for en forlygte?
>
>og
>
>elektronisk styrede og justerbare støddæmpere som koster 9.400 kr. pr.

Jeg nærlæste den ikke - opfattede bare, at hvis man ønskede et
koreansk alternativ til en Chevrolet BelAir (Olsen-Banden) så var vi
vist tæt på ) Reservedelsprisindex 309 og forfærdelig benzinøkonomi
var forventet )