Så gik der ged i den igen!
Fra : Ivan Madsen

Dato : 21-01-11 21:51

Kom glad myldrende ned ad M3 i eftermiddags - havde da godt nok hørt,
at der havde været et mindre "eftermiddagsmøde" ved Solrød S men
vurderet at det gik nok over.
Fejl! Det gjorde det ikke.
Vi kørte i tæt kø forbi sammenfletningen, så løsnede det lidt og
tætnede igen.

Men det der egentlig skræmte mig mest i den tætte kø - det var at når
der endelig var lidt "luft" så kørte folk som vanvittige for at tjene
10 sekunder. Om 1 km skulle de alligevel holde i kø i 10 minutter - så
hvorfor risikere blik og krop for 10 sekunder? Det var skræmmende at
se så tæt der blev kørt med 80-90 med fare for opbremsning i næste
øjeblik - og hvor tæt vognbaner blev skiftet uden hensyn til noget som
helst (fartforskel - han kan sq bare bremse!!)

Hvorfor opfører folk sig sådan - alle har weekend og ifølge skemaet
god tid?

Jeg spø'r bare?

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 22-01-11 10:04

Den 21/01/11 21.50, Ivan Madsen skrev:
> [...]
> helst (fartforskel - han kan sq bare bremse!!)
>
> Hvorfor opfører folk sig sådan - alle har weekend og ifølge skemaet

Jeg hang i den samme kø og oplevede det samme. Hvad jeg også oplevede
var 20+ bilister der valgte at tage nødsporet indtil den næste afkørsel
1km længere fremme. Er det virkelig sådan folk tænker nu om stunder? Jeg
får snart akut kvalme af den egoisme der gennemsyrer vores land.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : S.B.

Dato : 22-01-11 10:07

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> længere fremme. Er det virkelig sådan folk tænker nu om stunder? Jeg får
> snart akut kvalme af den egoisme der gennemsyrer vores land.

Folk af institutioner
Mig først, eller så snupper de andre det for næsen af mig

Typisk opførsel for folk op til 30 - 35 år
samme folk der løbe med indkøbsvognen ned til kassen i supermarkedet, de vil
lige før gamle fru hansen, fordi de ved hun er et smøl til at få betalt

Søren

Fra : JBH

Dato : 22-01-11 11:28

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> samme folk der løbe med indkøbsvognen ned til kassen i supermarkedet, de
> vil lige før gamle fru hansen, fordi de ved hun er et smøl til at få

Det har altid undret mig at dem med god tid dvs. Pensionister mv. altid
skal handle ind ved middagstid, når vi andre har middagspause (og ikke tid
til at stå i kø)

mvh
JBH

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-11 11:10

> [...]

>1km længere fremme. Er det virkelig sådan folk tænker nu om stunder? Jeg
>får snart akut kvalme af den egoisme der gennemsyrer vores land.

Det sker også - lige til en eller anden stopper dem, og spørger om de
er meget glade for deres kørekort.
--
Jan_stevns

God Baghjul og godt nyt Hår til alle der mangler !

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 22-01-11 18:20

"jan_stevns" skrev i meddelelsen

> Det sker også - lige til en eller anden stopper dem

Eller en lastvognschauffør generer dem lidt

>Jan_stevns

Hvorfor kører www.dkfritidbil.dk ikke?
Nu stod jeg liiige og manglede "Hvem er hvem" :)
(havde glemt min bil-ejer-rækkefølge - momentant)

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-11 22:56

"Mogens \(K\)" <mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> skrev :

>"jan_stevns" skrev i meddelelsen

>Eller en lastvognschauffør generer dem lidt

>Hvorfor kører www.dkfritidbil.dk ikke?
>Nu stod jeg liiige og manglede "Hvem er hvem" :)
>(havde glemt min bil-ejer-rækkefølge - momentant)

Fordi serveren tiltede ....... det billige lort holder åbenbart ikke
helt så godt som forventet.

..... og så var det lige et ? om at finde tid, men det er i luften
igen.
--
Jan_stevns

Life sucks !! - pass the beernut's

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 23-01-11 09:06

> det er i luften igen.

Af hjertet tak :)

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-01-11 23:08

jan_stevns kom med denne ide:
> det er i luften
> igen.

Er der mulighed for at rette lidt på cv'et?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-11 00:10

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> skrev :

>Er der mulighed for at rette lidt på cv'et?

jada - smid mig en mail :)

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-01-11 01:06

jan_stevns frembragte:
> jada - smid mig en mail :)

Oki :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 26-01-11 19:00

jan_stevns frembragte:

> Oki :)

Øh, hva blev der af gør-det-selv udgaven, hvor man selv holdt sine data
up-to-date?

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-11 19:01

"Mogens \(K\)" <mogensFJERN@DETTEknudsen.dk> skrev :

>Øh, hva blev der af gør-det-selv udgaven, hvor man selv holdt sine data
>up-to-date?

den ide blev droppet, da det ville koste mig en pokkers masse arbejde,
og som tingene er har jeg dælme ikke megen fritid.....

Fra : Ivan Madsen

Dato : 22-01-11 13:02

On Sat, 22 Jan 2011 10:03:42 +0100, Kim Frederiksen
<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

> [...]
>1km længere fremme. Er det virkelig sådan folk tænker nu om stunder? Jeg
>får snart akut kvalme af den egoisme der gennemsyrer vores land.

Det handler nok generelt om, at der er sat tid til - programmet
presses endnu mere end det er i forvejen og så får speederen et ekstra
tryk og man presser lidt mere - og forårsager en ny kø når det går
galt!
Jeg sad bare inde i højre spor - det var begrænset hvor meget dem
udenfor vandt hvis de vandt noget. Yderbanen fes jo forbi i perioder
for så at holde helt stille mens vi kørte forbi med 50 indvendig
Men når de kørte stærkt derude væltede de ind og ud mellem hinanden og
der kunne være 3-4 biler hvor der dårligt var plads til en avis på
højkant mellem dem. Det så skræmmende ud - og hvis der så var en i
rækken der holdt lidt afstand forsøgte man at komme indenom.

Jow - jow - vi kører fremragende her i DK.