Gode gedigne dansbands
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-01-11 23:27

Surfede lige lidt rundt efter de goe gedigne danske dansebands. Her er lige
en sang fra hver af de største ogh mest kendte gruppe. Det er tale om guf.

Sukker: www.youtube.com/watch?v=90xKcMH8JZo&feature=related

Bjørn og det er helt orden:
http://www.youtube.com/watch?v=xoH3xiKttwU&feature=related

Santa Danseband: http://www.youtube.com/watch?v=StbUtUBxs0I

Klaus og Tjenerne:
http://www.youtube.com/watch?v=HPmbQu4HYY8&feature=related

Kim og Halløjsa-da:
http://www.youtube.com/watch?v=LqD_zBHcS9s&feature=related

Tony`s: http://www.youtube.com/watch?v=K25GeAWRG48&feature=related

Jan og Sol-drengene: http://www.youtube.com/watch?v=BVntCwYgHCY

Skipper og Compagni:
http://www.youtube.com/watch?v=P-45J1kLF2w&feature=related

Håber i nyder musikken

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-01-11 23:35

meddelelse news:4d3a081b$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Surfede lige lidt rundt efter de goe gedigne danske dansebands.

Sig til hvis du finder nogle

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-11 23:37

Her er det bedste af dem alle: http://www.actinglikealex.dk/

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-01-11 23:46

> Her er det bedste af dem alle: http://www.actinglikealex.dk/

Huha...godt jeg ikke var i nærheden...det er kun 4-5 km herfra

Fra : Michel

Dato : 22-01-11 05:52

On 21 Jan., 23:26, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
> Surfede lige lidt rundt efter de goe gedigne danske dansebands. Her er lige
> en sang fra hver af de største ogh mest kendte gruppe. Det er tale om guf.
> Håber i nyder musikken

Jaaa, jooo... Jeg kunne finde bedre eksempler altså ifølge min smag.
Det her fortæller mine ører mig er klasse! Og højrebenet dapper med....

Bjørn & Okay med Janni Brorsen - "I græsset på en grøftekant":
http://www.youtube.com/watch?v=GdEsWcIIxLI

Kandis med Karina Høgfeldt - "En dør til fantasien":
http://www.youtube.com/watch?v=YpIgecHB3yg

Svanerne (hvor Karina Høgfeldt var forsanger) - "Balladen om fætter
Hans":
http://www.youtube.com/watch?v=LvR-jKh7MaQ

Kim & Hallo - "Flicka från backafall":
http://www.youtube.com/watch?v=yJjXXuFTzWw

Nyd det eller væmmes ved det som I lyster

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-01-11 14:26

"Michel" <michelsanomi@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

[...]

Jamen det er da kvali-musik du der disker op med. Ingen tvivl om det. Karina
Høgfeldt udnytter virkelig sin stemme optimalt. hun styrer vildt.
Egentligt pudsigt som man kan forveksle hende med Jeanette Sund. Jeg
synes de to synger og lyder næsten ens.

Idag synger Jeanette i "Mervin Sloth band". Prøv at lyt til hende her:
http://billigcd.shop2download.com/m/Janette-Sund/Denne-jord/Denne-jord/?sku=12464488&trackSku=12464490 I de sidste 2 år har hun også sunget på tysk. det er jo blevet såpopulærtatgøre. Det er der jo også en