Kim og hallo - 2 nye medlemmer
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-01-11 20:46

Pr. 1. januar har KIM OG HALLO fået 2 nye medlemmer.

Jesper Vestergård stopper efter 7 år og svenskeren Martin Rydnemalm stopper
efter 9 år. Synes det lyder lidt mystisk at Martin har været med i så mange
år, men det står der på Kimses hjemmeside.

Ind kommer der et stort navn. nemlig et tidligere KANDIS-medlem, Benny
Jensen - Den anden ved jeg ikke hvem er. Nogen der ved det???

Orkesteret består nu af
1: Kim Harring (Orkesterets frontfigur og storebror til Jesper. Han lapper
mine sko når jeg afleverer dem i Skive Nøgleservice)
2: Keld Dons
3: Jacob Thorstensen Som jeg gerne vil takke mange gange for reparation af
min scooter, da han havde "Fri Cykler" i Nykøbing. Han kunne takke mig for
en stor del af sin indtægt dengang. Det har jeg fortalt ham flere gange. Og
så smiler han bare skælmsk. Han ved det godt selv.
4: Benny Jensen (Trommeslager i kandis fra 1991 til 2003 - Har sagsøgt
Kandis for tilgodehavde løn)
5: ???

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-01-11 23:33

meddelelse news:4d39e261$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> 4: Benny Jensen (Trommeslager i kandis fra 1991 til 2003 - Har sagsøgt
> Kandis for tilgodehavde løn)

Så forstår bedre at Johnny er så fed

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-01-11 18:01

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Så forstår bedre at Johnny er så fed

..... men hvem pokker er ham den hvidhårede i cowboybukser ? - det er ham der
står til højre for Kim. Det må vel være den ene af de to nye.
Jeg kan se at Martin er med her endnu, indslaget viser kun den ene af de
to nye. Og det er da ikke Benny Jensen. Kimsemand skriver kun
at de ene af de to nye er Benny Jensen. Men hvem pokkersen er ham her?

http://www.youtube.com/watch?v=LqD_zBHcS9s&feature=player_embedded#!

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-01-11 18:09

Den 21-01-2011 20:45, Åge Halldorsson skrev:

> 1: Kim Harring
> Han lapper mine sko når jeg afleverer dem i Skive Nøgleservice)

Det er mange år siden, måske 25, at jeg har fået lappet sko. Jeg var
slet ikke klar over, at man brugte det mere?

> [...]
> mig for en stor del af sin indtægt dengang. Det har jeg fortalt ham
> flere gange. Og så smiler han bare skælmsk. Han ved det godt selv.

Jeg er imponeret, du holder liv i de jydske musikere. Bliv ved med det.
Hvad med kvinden i Havnegrillen, MågeMutter, kan hun ikke assistere med
det sanglige?

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-01-11 18:24

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]

Det er jo altså ikke Kim der lapper sko og laver nøgler. Det er lillebror
Jesper.
Blue Hawaii er kun et fritidsorkester endnu.
Jesper er ham helt til venstre: http://www.bluehawaii.dk/

Orkesteret spiller forresten nrigtig god "Strebror-musik". Der er ikke megn
forskel at høre:
http://www.youtube.com/watch?v=uyiLk5hnZ-0&playnext=1&list=PL12141B55D49A18B2&index=4Hilsen ÅgePS: ....og her spiller !"Kandis" øhhhhhh................ "Blue hawaii".http://www.youtube.com/watch?v=3U-Uv7sFiSk&feature=related HAHAHAHA!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-01-11 19:17

meddelelsen news:4d3b1296$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jesper er ham helt til venstre: http://www.bluehawaii.dk/