Jørn Grauengård?
Fra : RK

Dato : 21-01-11 19:25

Jeg ejede engang Jørns "365 guitar akkorder" jeg husker at jeg var meget
imponeret over alle disse jazz akkorder og kunne godt tænke mig at se hæftet
igen. Nogen der ved hvor jag kan finde det?

Fra : Martin Bak

Dato : 21-01-11 19:33

"RK" <flemming.j@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ejede engang Jørns "365 guitar akkorder" jeg husker at jeg var meget
> imponeret over alle disse jazz akkorder og kunne godt tænke mig at se
> hæftet igen. Nogen der ved hvor jag kan finde det?
Det er faldet ned bag kommoden i entreen.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Rasmus Jensen

Dato : 21-01-11 20:15

RK wrote:
> Jeg ejede engang Jørns "365 guitar akkorder" jeg husker at jeg var
> meget imponeret over alle disse jazz akkorder og kunne godt tænke mig
> at se hæftet igen. Nogen der ved hvor jag kan finde det?

det gad jeg da også godt se... gad vide om ikke biblioteket har det...

mvh
Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-11 20:42

"RK" <flemming.j@mail.tele.dk> wrote in

> Jeg ejede engang Jørns "365 guitar akkorder" jeg husker at jeg var
> meget imponeret over alle disse jazz akkorder og kunne godt tænke mig
> at se hæftet igen. Nogen der ved hvor jag kan finde det?

"Guitarakkorder til hele året"

Venligst
Lars

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 21-01-11 20:49

RK skrev:

> Jeg ejede engang Jørns "365 guitar akkorder" jeg husker at jeg
> var meget imponeret over alle disse jazz akkorder og kunne
> godt tænke mig at se hæftet igen. Nogen der ved hvor jag kan
> finde det?

Det forlag, der i sin tid udgav hæftet, eksisterer stadig:
Marno Sørensen ApS | Skoubogade 5 | 1158 København K | Tlf. (+45)
33 11 16 36

http://www.marno.dk/butik/index.php?cPath=47_115

--
Herluf :·)

Fra : .J.S...

Dato : 21-01-11 21:57

"RK" wrote in message

Jeg ejede engang Jørns "365 guitar akkorder" jeg husker at jeg var meget
imponeret over alle disse jazz akkorder og kunne godt tænke mig at se hæftet
igen. Nogen der ved hvor jag kan finde det?

Der findes jo også online sider som denne :

http://www.chordbook.com/guitarchords.php

mvh/JS

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-01-11 23:32

> [...]
> imponeret over alle disse jazz akkorder og kunne godt tænke mig at se
> hæftet igen. Nogen der ved hvor jag kan finde det?

Prøv at søge på nettet under antikvariater, man kan oftest finde det meste
der.