Er der nogen der kan sælge mig en Acrobat ~
Fra : Studio Smalbro

Dato : 09-08-01 12:36

Det er ikke længere muligt at købe dem hos Adobe fordi version 5 er kommet
Kh
Bjørn Smalbro

Fra : Simon T

Dato : 09-08-01 12:38

Hvis du registrerer din Acrobat 4.0 hos Adobe, får du automatisk
tilsendt 4.05. Det er ikke mere end 2 måneder siden jeg gjorde det og
der var 5'eren vist udkommet (udkom i starten af maj)...

Med Venlig Hilsen

Simon T

Fra : Studio Smalbro

Dato : 09-08-01 13:13

Jeg har desværre lige talt med Adobe og de forklarede mig at det kunne man
ikke længere. Den produceres ikke længere og deres lager er åbenbart tømt
(eller også gider de ikke makke med det mere..) I hvert fald er jeg henvist
til at prøve en en anden løsning
Kh
Bjørn

Fra : Richard Kruse Nees

Dato : 09-08-01 13:13

Det er da for dårligt!

/Richard Nees

Fra : Ole Hansen

Dato : 09-08-01 14:37

Richard Kruse Nees <nospam@absolutelynospam.gov> writes:

> Det er da for dårligt!

Hvorfor det? Synes du også, det er for dårligt, du ikke kan købe en ny
Opel Kadett hos din lokale Opel-forhandler?

--
Ole Hansen

Fra : Richard Kruse Nees

Dato : 09-08-01 15:14

Jeg synes, bare det er for dårligt at man ikke kan få fingrene i en
opdaterering, som jeg formoder 4.0 -> 4.05 er, bare fordi 5.0 er kommet.
Jeg vil mene, at man har ret til alle de opdateringer, der findes til et
produkt, man har købt. Selvfølgelig er der grænser mht. forældelse med jeg
synes ikke det er aktuelt hér.

Hvis man ikke kan få nye bremser til sin 2 år gamle bil, er det for dårligt.

/Richard Nees

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 09-08-01 16:18

Hej Bjørn

Du kan finde opdateringerne / opgraderingerne her:
<http://www.adobe.com/support/downloads/acmac.htm>. Men såvidt jeg kan se, er
det kun til engelsk version af Acrobat 4.0.

Jeg håber, det kan bruges.
mvh. ERik Richard

Studio Smalbro wrote:

> [...]
> (eller også gider de ikke makke med det mere..) I hvert fald er jeg henvist

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 09-08-01 20:26

> Du kan finde opdateringerne / opgraderingerne her:
> <http://www.adobe.com/support/downloads/acmac.htm>. Men såvidt jeg kan se, er
> det kun til engelsk version af Acrobat 4.0.

Det nærmeste en dansk version af Acrobat 4.0, der har været, var
_svensk_.

Linken til Acrobat 4.05 opdateringen fører til flg. side
<http://www.adobe.com/support/salesdocs/f612.htm>, hvor Adobe er så
venlige at oplyse, at man kan få cd'en tilsendt - hvilket Adobe DK
tilsyneladende ikke har lyst til...

Thomas Tvegaard

Fra : Ben Knudsen

Dato : 09-08-01 15:33

moped@get2net.dk,Ny-Internet writes:
>Hvorfor det? Synes du også, det er for dårligt, du ikke kan købe en ny
>Opel Kadett hos din lokale Opel-forhandler?

Mindre griske softwarefirmaer lægger opdateringer ud til download og
undlader at fjerne gamle opdateringer, så man stadig har en chance selvom
man ikke partout vil være med på det allernyeste...

/Ben