Adopteret barn
Fra : Henrik K

Dato : 21-01-11 08:16

Min datter blev for mange år siden adopteret af moderens nye mand, således
at jeg ikke r faderen mere...kun biologisk.
Det er klart at det skal ske med meget stor omtanke, men er det tilladt for
mig at kontakte hende og fortælle hende hvem jeg er, eller skal
jeg vente på at hun kontakter mig?
Jeg adopterede hende til moderens nye mand, da jeg ingen kontakt havde
direkte til moderen efter hun blev gravid. Kæmpede med amtet i 3 år men
opgav den ulige kamp.
Tænkte at jeg ville give min datter fred i opvæksten.
Men nu begynder det at presse på for at lære hende at kende.
Hun fylder snart 16 år.

Det moralske, det ordner jeg selv...Men er det tilladt for mig at tage
kontakt?

Henrik.