SENSATION SCHLAGERMUSIK SPREDER SIG TIL ØS~
Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-01-11 19:48

Se nu troede jeg at det kun på Fur og nærmeste omegn schlagermusikken var
udbredt. MEN NEJ...TV2 Nyhederne havde et indslag om en gruppe
udviklingshæmmede fra Kolding, som ønskede at komme til koncert med Birthe
Kjær og Keld og Hilda. NU RYKKER DET FOR VILDT.

Fra : P.Petersen

Dato : 20-01-11 19:58

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> udviklingshæmmede fra Kolding, som ønskede at komme til koncert med Birthe
> Kjær og Keld og Hilda. NU RYKKER DET FOR VILDT.

Ja Aage.
Men det er nu ikke noget nyt.
Se f. eks. her:
http://www.solundfestivalen.dk/
Har kørt i 25 år.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-01-11 21:03

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Men det er nu ikke noget nyt.
> Se f. eks. her:
> http://www.solundfestivalen.dk/
> Har kørt i 25 år.

Der burde Åge være stamkunde

Fra : Henning Jensen

Dato : 20-01-11 20:05

Den 20-01-2011 19:48, Allan Krautwald skrev:
> [...]
> udviklingshæmmede fra Kolding, som ønskede at komme til koncert med Birthe
> Kjær og Keld og Hilda. NU RYKKER DET FOR VILDT.

Kolding som schlagerby?
Som regelmæssig gæst i byen tror jeg det er en fejl. Der er ikke meget
schlager at spore:

http://www.koldingbilletten.dk/musik/

Henning.

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-11 22:13

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Kolding som schlagerby?
> Som regelmæssig gæst i byen tror jeg det er en fejl. Der er ikke meget
> schlager at spore:

Jojo, du kommer bare ikke blandt almindelige mennesker, kun på "alternative
steder"

Fra : Henning Jensen

Dato : 20-01-11 22:18

Den 20-01-2011 22:12, Alex Linaa skrev:

> Jojo, du kommer bare ikke blandt almindelige mennesker, kun på "alternative
> steder"

Javel....
Så må jeg på opdagelse næste gang jeg besøger byen.
Skulle der mon, på et af værtshusene, være en jukeboks med en enkelt
schlager?
Det er en ekskursion værd.

Henning.

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-11 22:21

> [...]

> Så må jeg på opdagelse næste gang jeg besøger byen.
> Skulle der mon, på et af værtshusene, være en jukeboks med en enkelt

Cirka samme situation som i Hamburg eller Berlin, men sig det endelig ikke
til Åge ;)

> Det er en ekskursion værd.

Alt der involverer et værtshus og en jukeboks, er en ekskursion værd.

Fra : Max

Dato : 20-01-11 22:32

Hej Alex

> Alt der involverer et værtshus og en jukeboks, er en ekskursion værd.

Kan man ikke tage lidt afslappet på det der krav om en jukebox ?

Max

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-11 22:44

> Kan man ikke tage lidt afslappet på det der krav om en jukebox ?

Jo da. Den er ikke obligatorisk, men gør heller ingen skade med mindre den
er helt fyldt med tyske schlagere. I det tilfælde kan den bare "justeres"
med en øl i møntrillen

Fra : Max

Dato : 20-01-11 22:46

Hej Alex

> Jo da. Den er ikke obligatorisk, men gør heller ingen skade med
> mindre den er helt fyldt med tyske schlagere. I det tilfælde kan den
> bare "justeres" med en øl i møntrillen

Ok, så er jeg mere rolig :)

Max