Benzin koster 17 pr liter
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-01-11 10:25

.... i Aabenraa pga. fejl i kommunikationen mellem stander og pumpe.

Unox har ikke haft for travlt med at rette fejlen, så mon ikke de har
vurderet at der er fortjeneste i at sælge benzin til uopmærksomme kunder?

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 18-01-11 12:15

On Tue, 18 Jan 2011 10:25:01 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phkfjern@klikpost.dk> wrote:

> [...]
>
>Unox har ikke haft for travlt med at rette fejlen, så mon ikke de har
>vurderet at der er fortjeneste i at sælge benzin til uopmærksomme kunder?

Det ville have været bedre med en header som sagde noget om en teknisk
misforståelse ved prissætningen på standeren.

Da jeg læste DIN header, var jeg ved at føde en grøn gris af skræk for
ikke at have råd til at køre på embede i morgen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : hanzen

Dato : 18-01-11 12:26

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Da jeg læste DIN header, var jeg ved at føde en grøn gris af skræk for
> ikke at have råd til at køre på embede i morgen.

Jeg troede dit foretrukne privatkøretøj kunne nøjes med dampen fra en skål
kogt ris.
--

hilzen
hanzen

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 18-01-11 12:38

On Tue, 18 Jan 2011 12:26:14 +0100, "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk>
wrote:

>Jeg troede dit foretrukne privatkøretøj kunne nøjes med dampen fra en skål
>kogt ris.

>--

Det har jeg forsøgt mig med, men det mener apparatet ikke der kan være
tale om.

Den er derimod temmelig begejstret for den der Ferrari-benzin fra
Shell. Så er der ikke grænser for hvad den kan.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-01-11 12:36

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Da jeg læste DIN header, var jeg ved at føde en grøn gris af skræk for
> ikke at have råd til at køre på embede i morgen.

Du kan jo bare lade være med at køre lastbil både på arbejde og i privaten
;)

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 18-01-11 12:38

Den 18-01-2011, skrev folmer@rasmussen.dk:
> Da jeg læste DIN header, var jeg ved at føde en grøn gris af skræk for
> ikke at have råd til at køre på embede i morgen.

Bare stem på højrefløjen; så ka du beholde dit arbe til du er 71½

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Bjørn J.

Dato : 18-01-11 12:48

KLIP

> Bare stem på højrefløjen; så ka du beholde dit arbe til du er 71½

Ole Sohn som finansminister !

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 18-01-11 12:55

Bjørn J. udtrykte præcist:
> Ole Sohn som finansminister !

....og Pia som integrations-ditto!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Bjørn J.

Dato : 18-01-11 13:03

KLIP

> ...og Pia som integrations-ditto!

Hellere det end en kommunist som finansminister.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 18-01-11 13:29

On Tue, 18 Jan 2011 12:48:21 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

>"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Ole Sohn som finansminister !

>--

Mit bedste bud er, at det på et eller andet tidspunkt vil ende i en
undersøgelseskommission, som vi selvfølgelig også skal betale for.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 18-01-11 13:33

Efter mange tanker skrev folmer@rasmussen.dk:
> Mit bedste bud er, at det på et eller andet tidspunkt vil ende i en
> undersøgelseskommission,

Med Wickileaks er man jo ude over dét! :)

> som vi selvfølgelig også skal betale for.

Der er i forvejen ikke ret meget du får gratis; hvis overhovedet
noget!?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 18-01-11 13:31

On Tue, 18 Jan 2011 12:38:10 +0100, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>Bare stem på højrefløjen; så ka du beholde dit arbe til du er 71½

>--

Jeg bor så tæt på Herlev Hospital, så det er helt sikkert at jeg ikke
lever så længe.

--

Venlig hilsen
folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 18-01-11 13:34

Følgende er skrevet af folmer@rasmussen.dk:
> Jeg bor så tæt på Herlev Hospital, så det er helt sikkert at jeg ikke
> lever så længe.

Hæ hæ :)

Du hacker bare din journal! ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-01-11 13:47

>skrev i meddelelsen news:bt1bj6tm84agvo4tqmntkbf5ojmgdh1n28@4ax.com...
>
>Jeg bor så tæt på Herlev Hospital, så det er helt sikkert at jeg ikke
>lever så længe.

Ja skynd dig hellere at gemme gangstativet væk
Måske lederne på Herlev sygehus har set denne film:
http://www.imdb.com/title/tt0478365/
og snuppet lidt ideer at arbejde videre med

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 18-01-11 12:56

folmer@rasmussen.dk writes:

> Da jeg læste DIN header, var jeg ved at føde en grøn gris af skræk for
> ikke at have råd til at køre på embede i morgen.

Især hvis du troede det var euro (og tegnet var smuttet).

Fra : alexbo

Dato : 18-01-11 13:01

"Per Henneberg Kristensen" skrev

> Unox har ikke haft for travlt med at rette fejlen, så mon ikke de har
> vurderet at der er fortjeneste i at sælge benzin til uopmærksomme kunder?

Jo hvis de er dumme.
De skriver 17 kr. på prisskiltet men tager 11 kr for bensinen.
Det skal nok lokke kunder til og skaffe Unox en stor fortjeneste.

mvh
Alex Christensen