Unlock af 3310 Herlev el. omegn
Fra : René Hansen

Dato : 09-08-01 10:50

Hej med jer

Er der nogen der kan åbne simlåsen på nokia 3310?
Gerne i Herlev el. omegn, Helst uden at skulle sende mobil, vi er et par
stykker der gerne vil have åbnet dem.

MVH

René

Fra : Kim Christiansen

Dato : 09-08-01 13:09

"René Hansen" <renejh@post.uni2.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der kan åbne simlåsen på nokia 3310?
> Gerne i Herlev el. omegn, Helst uden at skulle sende mobil, vi er et par

Jeg kan godt åbne dem.

Jeg bor i Ballerup

Jeg tager 50,- pr. tlf.

/kim

Fra : Michael Thomsen

Dato : 10-08-01 15:56

Hej Kim

Hvad hvis det går galt?? Kan du så lave den igen.

mvh Michael

Fra : Kim Christiansen

Dato : 10-08-01 16:19

"Michael Thomsen" <micsus@image.dk> wrote in message
> Hej Kim
>
> Hvad hvis det går galt?? Kan du så lave den igen.

Hej Michael

Jeg tager altid en backup af softwaren inden jeg flasher, så kan man altid
lægge den tilbage hvis det ikke virker.

Håber det er svar nok.

/kim