Gummimåtte/bakke
Fra : John

Dato : 16-01-11 11:17

Hej i gruppen

Hvor køber i jeres gummimåtter/bakker henne? Har lige købt en stationcar og
skal have hunden med, og ville gerne have en gummibakke, men hos ford er de
noget dyre, så måske de er billige uoriginale? Har kigget hos Thansen, men
synes ikke de har noget? Måske i ligger inde med et link? Hvad med Sverige,
skal derover her i næste månede (Malmø) Er de mon billige der?

Vh.
John
Lykkelig ejer af den nye ford focus st.car.

Fra : Gunnar007

Dato : 16-01-11 11:25

"John" skrev i meddelelsen

[...]

Jeg plejer at handle her _ http://www.kofferraumwannen.de/
Nogen gange er de billigere på ebay.de

Hilsen G

Fra : HKN

Dato : 16-01-11 17:06

"John" <Grrr@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Thansen, men synes ikke de har noget? Måske i ligger inde med et link?
> Hvad med Sverige, skal derover her i næste månede (Malmø) Er de mon

ebay.de

-Henrik

Fra : TDN

Dato : 16-01-11 17:39

"John" <Grrr@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Vh.
> John
> Lykkelig ejer af den nye ford focus st.car.

T-Hansen

Autoudstyr - Bilmærkebestemt udstyr - bagagerumsbakker - "dit bilmærke"

Har en T-Hansen bagagerumsbakke i min Carina E og den er helt fin.

Mvh
Thomas

Fra : John

Dato : 19-01-11 08:10

Hej

Jeg takker for svarrene, godt nok lidt sent, og jeg køber i Thansen...Tak

John