Autoværksted Amager ?
Fra : niels

Dato : 15-01-11 18:43

Skal have lavet stort service på en Hyundai Matrix og skiftet tandrem
samtidig,

Kender nogen et godt værksted på Amager med rimelige priser ?

Hvad med ac-auto ??

Andre ?

Mvh
Niels

Fra : Elmand

Dato : 15-01-11 19:52

"niels" <nospam@fuckspammers.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samtidig,
>
> Kender nogen et godt værksted på Amager med rimelige priser ?

Kender ikke AC, jeg har selv en Matrx,-. Og ifølge FDM har Hyundai en af
de bedre forhandlerkæder, når det drejer sig om service.
Jeg bruger selv Bilpavillonen i Glostrup og er rimelig tilfreds.
Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen