Prox alurens
Fra : Ukendt

Dato : 15-01-11 15:18

Hvis i har prøvet dette produkt, hvor har i så købt det ?
Synes ikke det står på hylderne nogen steder.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-01-11 16:57

">> Eque <<" skriver:

> Hvis i har prøvet dette produkt, hvor har i så købt det ?

Du fik et link til importøren der har det i sin webshop.

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-11 16:41

>">> Eque <<" skriver:

> Du fik et link til importøren der har det i sin webshop.

Vil ikke købe via nettet og ikke betale 235,- for
to sprayflasker.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-01-11 17:01

">> Eque <<" skriver:

> Vil ikke købe via nettet

Så hellere køre til København?

> og ikke betale 235,- for to sprayflasker.

Jammen, så behøves du jo ikke at lede efter det længere........

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-11 23:35

>">> Eque <<" skriver:

> Så hellere køre til København?

Så vidt jeg kan se, så findes det ikke
i københavnsområdet til en fornuftig pris.

> Jammen, så behøves du jo ikke at lede efter det længere........

Nej, for jeg fandt varen i Esbjerg............