ClarisWorks WP options couldn´
Fra : Jørgen Emborg

Dato : 09-08-01 10:13

- men den ligger hvor den skal! Hvad er nu det??
MVH
Jørgen Emborg

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 09-08-01 13:45

J=?windows-1252?B?+A==?=rgen Emborg <emborg@tdcadsl.dk> wrote:

> - men den ligger hvor den skal! Hvad er nu det??
> MVH
> Jørgen Emborg

Få nu rettet det Windows junk ! Kan du ikke selv se at den er helt gal
med dit navn ?

MacSOUP er en god ting.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Jørgen Emborg

Dato : 09-08-01 22:26

Tak for svaret! Med hensyn til det med navnet så ved jeg vitterligt ikke
hvad jeg skal gøre. Jeg har prøvet at skifte tegnsæt. Det hjalp ikke. Hvis
det går dig så meget på så vil for fremtiden råde dig til at lade være med
at læse indlæg fra mig. Eller tage en stesolid før du gør det!
MVH
Jørgen Emborg

----------
I artiklen <1exvnm2.1gvlktx305diaN%jesper@gylling.net>, jesper@gylling.net

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 09-08-01 23:10

Jørgen Emborg <emborg@tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg har prøvet at skifte tegnsæt. Det hjalp ikke.

du har åbenbart prøvet igen, og nu virker det (for første gang)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Jubii, jeg er blevet optaget på lærerseminariet...igen. Jeg leder dog
stadig efter en lejlighed i København