Så er diesel steget igen :-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-01-11 15:57

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-36513305.html

I forgårs kørte jeg gennem Hedehusene og der stod diesel prisen hos Shell på
15,00 kroner pr. liter.
Jeg overvejede faktisk også at vende rundt og tage et billede, men så gad
jeg alligevel ikke

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Henrik B.

Dato : 14-01-11 16:51

> [...]
> på 15,00 kroner pr. liter.
> Jeg overvejede faktisk også at vende rundt og tage et billede, men så gad

Hørte i radioen i dag, at der hos 1-2-3 i Herning (eller var det Holstebro),
havde stået 70,58 ud for diesel, på skiltet.

--
Advarsel mod Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-01-11 17:03

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> på 15,00 kroner pr. liter.
> Jeg overvejede faktisk også at vende rundt og tage et billede, men så gad

Jeg kørte forbi en tank nede ved grænsen ved Süderlugum den anden dag - der
stod 39 kr. - så jeg vendte naturligvis karaten for at tage et billede af
forbrydelsen.

Det viste sig så at "Vask" havde overtaget dieselens plads på pristavlen :)

--
Per
www.campingogbil.dk