Busser
Fra : Henrik K

Dato : 14-01-11 07:31

Er sgu efterhånden træt af at skulle kæmpe mig forbi busserne fra Espergærde
Turisttrafik
om morgenen på sydmotorvejen.
De kører med anhænger, passegerer i bussen og med op til 110-115 kmt.
I mine øjne totalt uforsvarligt.
Overvejer sgu at filme det og politianmelde dem.

Vil det blive taget alvorligt hos politiet eller vil Dagbladene være mere
effektivt?

Fra : Henrik B.

Dato : 14-01-11 08:18

> [...]
> Overvejer sgu at filme det og politianmelde dem.
>
> Vil det blive taget alvorligt hos politiet eller vil Dagbladene være mere

Har du overvejet at starte med at kontakte firmaet?

--
Advarsel mod Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Benny

Dato : 14-01-11 00:49

On 14 Jan., 08:17, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> Har du overvejet at starte med at kontakte firmaet?

Det har jeg prøvet. Det var en rystende oplevelse.

Jeg kørte en dag fra Aalborg mod Hjørring. Der blev jeg overhalet af
en Transporter med en tom autotrailer. Jeg gassede op og målte
hastigheden til 150 - 155 km/t.

Da jeg kom hjem ringede jeg til firmaet (et mellem størrelse
bilhandler i Hjørring ) og sagde hvad jeg havde oplevet.

Det eneste svar jeg fik var "Nu har jeg dit mobil nummer. Det gemmer
jeg. Hvis jeg hører fra politiet om det her , så kommer der et par
stykker hjem til dig og varmer dine ører". Så næste gang ringer jeg
sku inte til firmaet!

Benny

Fra : Henrik B.

Dato : 14-01-11 12:19

> "Benny" skrev i meddelelsen
>
> Har du overvejet at starte med at kontakte firmaet?
>
> Det har jeg prøvet. Det var en rystende oplevelse.

Det er ikke ensbetydende med at chefen i dette firma er ligeglad...

> [...]
> jeg. Hvis jeg hører fra politiet om det her , så kommer der et par
> stykker hjem til dig og varmer dine ører". Så næste gang ringer jeg

Havde det været til mig, den var fyret af, så kunne han være 100% sikker på
at få besøg af politiet!

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-01-11 12:37

> Det er ikke ensbetydende med at chefen i dette firma er ligeglad...

> Havde det været til mig, den var fyret af, så kunne han være 100% sikker
> på at få besøg af politiet!

Nu er du jo også en hård nyser der stadig tror på Saab har en fremtid :)

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 14-01-11 14:12

> "Per Henneberg Kristensen" skrev i meddelelsen
> Nu er du jo også en hård nyser der stadig tror på Saab har en fremtid :)

*LOL*

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=125&artikel=4290977

Fra : Allan F

Dato : 14-01-11 16:22

Måske skulle du have fortalt ham, at du optog samtalen?

Fra : oz3bto

Dato : 15-01-11 05:06

"Benny" <hojvaelde@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

jeg. Hvis jeg hører fra politiet om det her , så kommer der et par
stykker hjem til dig og varmer dine ører". Så næste gang ringer jeg

------------------------------------

Jeg har prøvet den modsatte .. lå dog bagefter bilen da jeg ringede til
firmaet

Fik chefen i røret (Lille VVS firma i trekantsområdet).. Han snuppede
mobilen og ringede op til ham der kørte i bilen menes jeg var med på en
lytter og sikke en skideballe der blev udleveret til ham
Så det kan altså virke

'Havde det været mig med den der bilforhandler så var han helt sikkert
blevet anmeldt

Nogen firmaer er jo også begyndt med at fyre folk hvis de bliver taget i at
overtræde færdselsloven
Kender til 2 firmaer der køre den stil .. får man en bøde i firmabilen så er
det lig med en fyreseddel også selvom det bare skulle være glemt lys eller
sele så er det bye bye