Se Microsoft's direktør Ballmer danse!
Fra : Jesper

Dato : 09-08-01 09:50

Fra : Anders

Dato : 09-08-01 10:38

Jesper skrev:

> http://www.detonate.net/media/dancemonkeyboy.mpg

Wow det må jeg sige. Flere tanker springer frem i hovedet på mig:

1: Ja han trænger til at tabe sig, men aerobic på et så offentligt sted...?

2: Godt nok er MS´s produkter noget lort (undtagen Word, OE, Excel og og
og...), men ligefrem bruge MLM metoder for at komme af med dem...?

3: Hvordan kan man elske Microsoft? Nå ja, hvis det har gjort en til
multimilliardær, såeh...

4: Jeg synes pludselig at Jobs er blevet ti år ældre. Men har til gengæld
fået mere stil.

5: Jeg tror at der er basis for salg af kildevand fra Redmond på
Pusherstreet.
--
Hvis du vil maile mig, skal du først fjerne mit undertøj.

Fra : Jesper

Dato : 09-08-01 11:29

Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> Wow det må jeg sige. Flere tanker springer frem i hovedet på mig:
>
> 1: Ja han trænger til at tabe sig, men aerobic på et så offentligt sted...?

Jamen, det er da kun godt at han tør bryde tabuet mod at overvægtige
motinerer offentligt :)

> 2: Godt nok er MS´s produkter noget lort (undtagen Word, OE, Excel og og
> og...), men ligefrem bruge MLM metoder for at komme af med dem...?

Der er mange undtagelser for at MS produkter er noget lort, i hvertfald
når det gælder Mac produkterne.

> 3: Hvordan kan man elske Microsoft? Nå ja, hvis det har gjort en til
> multimilliardær, såeh...

Kan du ikke sige multidollarmilliardær? Manden er en af verdens 10
rigeste, så hvis ikke det er noget at danse for!

> 4: Jeg synes pludselig at Jobs er blevet ti år ældre. Men har til gengæld
> fået mere stil.

Skal vi ikke finde et gangstativ til Jobs? Det er der så meget stil
over!

§

--
Jesper.
Underskriv protesten mod CopyDan's afgifter på CD-R mm.

Fra : Ben Knudsen

Dato : 09-08-01 11:50

triton@titancity.com,Ny-Internet writes:
>http://www.detonate.net/media/dancemonkeyboy.mpg

The Register mener, at det er Balmers screentest til en rolle i Abernes
Planet... og de kan ikke forstå, at han ikke fik den

/Ben

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-08-01 18:17

On 09/08/01 10:49, in article 1exvc9d.kue65t7z1cqyN%triton@titancity.com,
"Jesper" <triton@titancity.com> wrote:

> http://www.detonate.net/media/dancemonkeyboy.mpg

3 ord: Oh My God!

/thomas

Fra : Flemming Riis

Dato : 09-08-01 16:25

"Thomas von Hassel" <t@garbage.dk> skrev i en meddelelse

> 3 ord: Oh My God!

eller meget gammel

Fra : claus / lundholm

Dato : 10-08-01 07:28

Nu forstår man straks hvorfor Windows er fuld af fejl!!!

--
claus / lundholm

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 18-08-01 03:26

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> 3 ord: Oh My God!

Janice?

Mojn, Thomas

--
You Know You're a Mac Addict when:

.... while watching a porn movie, you check to see
if the computer in the background is a Macintosh.

Fra : Simon T

Dato : 18-08-01 06:56

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Janice?

Du ser helt klart for meget Friends! Hvor jeg kender det fra er
naturligvis irrelevant

Simon T

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 19-08-01 04:12

Simon T <mac@REMOVErhk.dk> wrote:

> Du ser helt klart for meget Friends! Hvor jeg kender det fra er
> naturligvis irrelevant

LOL ja, spørgsmålet er så ... kan man se for meget Friends?

Mojn, Thomas :)

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 19-08-01 18:11

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> LOL ja, spørgsmålet er så ... kan man se for meget Friends?

Nej.

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-08-01 21:55

> LOL ja, spørgsmålet er så ... kan man se for meget Friends?

...eller star trek ;)

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-08-01 22:21

> ..eller star trek ;)

fy, det skulle jeg til at skrive! take us away number one...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Jubii, jeg er blevet optaget på lærerseminariet...igen. Jeg leder dog
stadig efter en lejlighed i København

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-08-01 22:22

On 20/08/01 23:20, in article 1eygohe.xcex2yxagchdN%reippuert@mac.com,
"Morten Reippuert Knudsen" <reippuert@mac.com> wrote:

> fy, det skulle jeg til at skrive! take us away number one...

Nå du skal også se TvDanmark når de sender de 6 første ST Film her fra næste
fredag af ?

"...i don¹t think a can huld her togehether much lounga!!"

/thomas

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-08-01 23:02

reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> take us away number one...

Hvor er det jeg skal tage dig hen?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-08-01 23:20

On 21/08/01 0:01, in article newsspam3-ABF5B1.00013721082001@test.edlich.dk,
"Martin Edlich" <newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> Hvor er det jeg skal tage dig hen?

Jeg er ikke sikker på jeg vil høre mere af det her ;)

/thomas

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-08-01 23:34

In article <B7A7599F.2CF5%t@garbage.dk>,
Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> Jeg er ikke sikker på jeg vil høre mere af det her ;)

Der stod ikke "henne"...

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 22-08-01 20:45

> Hvor er det jeg skal tage dig hen?

Ahhh hahaha, good one - nu vil jeg gå ud og lave "number one" ))

Mojn, Thomas

--
I thought "Loading the dishwasher" meant getting your wife drunk?

-Jeff Foxworthy

Fra : Martin Edlich

Dato : 23-08-01 00:04

In article <1eyk9q7.fy9vreqy9qw9N%engineering@boelskifte.dk>,
engineering@boelskifte.dk (Thomas Boelskifte) wrote:

> Ahhh hahaha, good one - nu vil jeg gå ud og lave "number one" ))

Du skal med andre ord ud og "beame"?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 23-08-01 20:29

> Du skal med andre ord ud og "beame"?

Hedder det ikke "dumping the power core"?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-08-01 21:02

Jan Oksfeldt Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> Hedder det ikke "dumping the power core"?

warp core fendrik Jan!

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Juhu, jeg har endelig fået en bolig))))

Fra : Martin Edlich

Dato : 23-08-01 21:40

In article <1eym3dw.1ol8za8c461qtN%jonasenREMOVE@THISit.dk>,
jonasenREMOVE@THISit.dk (Jan Oksfeldt Jonasen) wrote:

> Hedder det ikke "dumping the power core"?

Man kan tivertifælde godt føle sig lidt svag bagefter, så det kunne man
da godt kalde det.

May divorce be with you...
Eller er det "Live long and prostrate"?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-08-01 22:54

> May divorce be with you...
> Eller er det "Live long and prostrate"?

may the cancer be with you, luke......

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-08-01 18:59

> Janice?

"...you love me Chandler Bing" ;)

/thomas

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 19-08-01 04:12

> "...you love me Chandler Bing" ;)

Arghhh jeg kan høre den skærebrænder-stemme SÅ tydeligt

Janice er kanon!

Mojn, Thomas