Hej Ole Damgaard.
Fra : Henning Jensen

Dato : 13-01-11 00:27

Jeg har forsøgt at overdrage dig stafetten for denne: "Ganløse Vanløse"
med Keld and the Donkeys.
Vil du finde et nyt emne eller skal jeg finde en anden "løber"?

Hilsen Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-01-11 01:29

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> Jeg har forsøgt at overdrage dig stafetten for denne: "Ganløse Vanløse"
> med Keld and the Donkeys.
> Vil du finde et nyt emne eller skal jeg finde en anden "løber"?
>
> Hilsen Henning.

Og i den forbindelse. Øhhhhhhh. Husker du mit indlæg?

meddelelsen news:4d2b0d6b$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

GANLØSE og VANLØSE
http://www.youtube.com/watch?v=hXR9SaX5u1c
HVIDE SANDE:
http://www.youtube.com/watch?v=UrxOuqP0INw&playnext=1&list=PL58FF821351253E52&index=62

Hilsen Åge

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 13-01-11 09:08

Den 13-01-2011 01:29, Åge Halldorsson skrev:

> Og i den forbindelse. Øhhhhhhh. Husker du mit indlæg?
> GANLØSE og VANLØSE
> http://www.youtube.com/watch?v=hXR9SaX5u1c

Her på min PC er Ole Damgaards "Ganløse Vanløse" indløbet 17:46.
Din "Ganløse Vanløse" er indløbet 22:30.

Øhhhhhhh..... er det ikke genbrug fra din side? Sådant skal ikke
premieres.

Hilsen Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-01-11 10:49

> [...]
> Din "Ganløse Vanløse" er indløbet 22:30.
>
> Øhhhhhhh..... er det ikke genbrug fra din side? Sådant skal ikke

Øv altså!

Nå men P5-manden er kommet på banen nu, kan jeg se.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 13-01-11 10:54

Den 13-01-2011 10:49, Åge Halldorsson skrev:

> Øv altså!

Kom igen, du skal nok komme på banen før eller siden.

Henning.