Værksted søges
Fra : Bjarne Hansen

Dato : 11-01-11 21:04

Min Ford Escort skal til omsyn pga.ulige bremseeffekt (55%) på baghjulene,
hvilket jeg betragter som en mindre reparation, da jeg tidligere selv klarede
den slags opgaver, men er pga. af skadet håndled ikke er i stand til det længere.

De seneste år aftalte jeg med et værksted om arbejdets udførelse pr.e-mail og ved
tilbagemelding på samme mail fik jeg en tilbudspris på de bestilte arbejdsydelser.
På den måde undgik vi misforståelser, og jeg vil mene, det er i begge parters interesse.

På det seneste har værkstedet skifte ejer, og efterfølgeren har åbenbart
ikke samme interesse for sådan en service.

Kan du anbefale et samvittighedsfuld værksted, hvor en aftale er en aftale.
Helst i området Herlev, Ballerup, Bagsværd, Lyngby. eller i dette nærområde ??

Mvh. Bjarne

Fra : Mikael

Dato : 11-01-11 14:18

On 11 Jan., 21:03, "Bjarne Hansen" <bja...@newmail.dk> wrote:

> Kan du anbefale et samvittighedsfuld v rksted, hvor en aftale er en aftale.
> Helst i omr det Herlev, Ballerup, Bagsv rd, Lyngby. eller i dette n romr de ??

Jeg ville prøve at køre til Herlev Hovedgade/Snehvidevej ved Uno-X
tanken og tale med dem der. Jeg har ikke været kunde der, men har
tidligere arbejdet sammen med ejeren og hvis han står for det han
gjorde dengang bliver du tilfreds

Mikael

Fra : Jens G

Dato : 12-01-11 16:30

On Tue, 11 Jan 2011 13:18:08 -0800 (PST), Mikael <miklarsen@gmail.com>
wrote:

> [...]
>tanken og tale med dem der. Jeg har ikke været kunde der, men har
>tidligere arbejdet sammen med ejeren og hvis han står for det han

Det må være Herlev Auto/Mekonomen.
Jeg har brugt dem de sidste 4-5 år, og er ikke utilfreds.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Fra : mog

Dato : 12-01-11 12:55

Den 11-01-2011 21:03, Bjarne Hansen skrev:
Kan du anbefale et samvittighedsfuld værksted, hvor en aftale er en
aftale.
> Helst i området Herlev, Ballerup, Bagsværd, Lyngby. eller i dette nærområde ??

Jeg ved ikke om det er lidt udenfor distriktet for dig men, Banegraven i
Slangerup, der ligger Hermans Auto, han kan anbefales!!

mog