Familiebil
Fra : Fly Christensen

Dato : 11-01-11 15:32

Hejsa!

Der bliver til tider spurgt om familiebiler her.

Dertil kan man prøve dette link:

http://www.dinepenge.dk/bil/bilen-til-en-kronprins-med-fire-boern

Fly

Fra : Henrik B.

Dato : 11-01-11 16:49

> "Fly Christensen" skrev i meddelelsen
>
> Der bliver til tider spurgt om familiebiler her.
>
> Dertil kan man prøve dette link:
>
> http://www.dinepenge.dk/bil/bilen-til-en-kronprins-med-fire-boern

Saab Danmark har allerede tilbudt Kronprisen en ny Saab 9-4X, hvis de kan
vente til august med at få den...

M.v.h.

Fra : KASO

Dato : 11-01-11 18:59

> Saab Danmark har allerede tilbudt Kronprisen en ny Saab 9-4X, hvis de kan
> vente til august med at få den...

Så må vi jo håbe, at Saab eksisterer så længe

Fra : Anders Majland

Dato : 12-01-11 10:43

> http://www.dinepenge.dk/bil/bilen-til-en-kronprins-med-fire-boern

Det skal vel være en vw caravelle eller bil i lign størrelse hvor man kan
sidde 3 plus 3 med et bord i midten. Så kan familien endda have en chauffør
/ sikkehedsfilur siddende foran.....

Fra : Leo Jensen

Dato : 12-01-11 03:31

On 11 Jan., 15:31, Fly Christensen <x_nospa...@gmx.net> wrote:
> Hejsa!
>
> Der bliver til tider spurgt om familiebiler her.

> [...]

Mon ikke de bare napper en Land Rover eller Range Rover ? Mæcedes R er
da også rent teknisk en fin løsning, men for grim til mig...

Leo

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 12-01-11 20:58

On Wed, 12 Jan 2011 02:31:10 -0800 (PST), Leo Jensen
<leo.5500@gmail.com> wrote:

>Mon ikke de bare napper en Land Rover eller Range Rover ? Mæcedes R er
>da også rent teknisk en fin løsning, men for grim til mig...

Land Rover / Range Rover har ikke nogle modeller med plads til mere
end 5, med mindre man vil sætte børnene på klapsæder i bagagerummet.
Så sådan en bliver det nok ikke....

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TDi '86