god familiebil ?
Fra : lhs

Dato : 10-01-11 19:07

Hej

Kikker lidt efter efter en god familiebil i 200000 minus klassen, vil ikke
have købs tilbud men anbefalinger - kikker lidt på skoda oktavia kombi eller
volvo v70. vi er 5 mennersker der skal drøne igennem europa..Hvad siger i
kloge hoveder ?

lHS

Fra : SvenP

Dato : 10-01-11 20:27

> [...]
> have købs tilbud men anbefalinger - kikker lidt på skoda oktavia kombi
> eller volvo v70. vi er 5 mennersker der skal drøne igennem europa..Hvad

Jamen mine erfaringer med en Octavia 1.9 tdi, har været gode så en sådan tør
jeg godt anbefale. Hvis du er ude efter mere specifikke oplysninger, må du
fortælle lidt mere om hvad DU lægger mest vægt på.

Fra : KASO

Dato : 11-01-11 10:39

"lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> have købs tilbud men anbefalinger - kikker lidt på skoda oktavia kombi
> eller volvo v70. vi er 5 mennersker der skal drøne igennem europa..Hvad

Ny/brugt?
Km/år?
benzin/diesel?
Komfort/sport?

Pt. er der mange kampagnetilbud. Du kan f.eks. få en ny Renault Scénic for
lige under 200.000kr., hvilket er et forrygende tilbud på en velkørende og
rummelig familiebil. Motorkraften er så begrænset til en 1.6 benzin - men du
kan formentlig finde en let tilkørt version med 1.4 turbo motoren - og så
har du kræfter nok.

Fra : Henrik B.

Dato : 11-01-11 16:52

> "KASO" skrev i meddelelsen
> kan formentlig finde en let tilkørt version med 1.4 turbo motoren - og så
> har du kræfter nok.

Øh, nå...?

M.v.h.