Hold kvinder og børn indendøre!
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 10-01-11 16:09

Så er det fra i morgen tidlig kl. 06:00 at det er forbundet med større
risiko end sædvanligt at færdes på offentlig gade og vej.

Efter at have været til udvidet lægecheck i dag, begynder indøvningen
i morgen tidlig.

Det er især Østdanmark der skal være på dubberne.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 10-01-11 16:15

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i morgen tidlig.
>
> Det er især Østdanmark der skal være på dubberne.

Bare hold dig der

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Ivan Madsen

Dato : 10-01-11 18:04

On Mon, 10 Jan 2011 16:09:23 +0100, folmer@rasmussen.dk wrote:

> [...]
>i morgen tidlig.
>
>Det er især Østdanmark der skal være på dubberne.

du lovede det var efter kl 18 )
Man kan sq heller ikke stole på nogen.

men helld og lykke med tjansen - god tur!

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 10-01-11 19:24

On Mon, 10 Jan 2011 18:03:48 +0100, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

>du lovede det var efter kl 18 )
>Man kan sq heller ikke stole på nogen.
>
>men helld og lykke med tjansen - god tur!

>--

Efter oplæringen så bliver det i ly af mørket.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Frørup

Dato : 10-01-11 22:22

Isang tao pinangalanan, folmer@rasmussen.dk nagsulat:

>Efter oplæringen så bliver det i ly af mørket.

Fremragende...... jeg har jo altid holdt på at du først må vises frem
efter skumringstid....
--
Previa.
Der er dælme plads til store armbevægelser

Nu med Honda Shadow VT750 årg.1983

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 10-01-11 18:20

Den 10-01-2011 16:09, folmer@rasmussen.dk skrev:

> [...]
> i morgen tidlig.
>
> Det er især Østdanmark der skal være på dubberne.

Ok. Vi holder øje med en lastbil hvor der slipper røg ud fra koblingen.

Jeg tænker du er skide nervøs over at skulle føre et sådant automobil.
Og ikke får foden væk fra koblingen.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 10-01-11 19:25

On Mon, 10 Jan 2011 18:20:00 +0100, Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk>
wrote:

>Ok. Vi holder øje med en lastbil hvor der slipper røg ud fra koblingen.
>
>Jeg tænker du er skide nervøs over at skulle føre et sådant automobil.
>Og ikke får foden væk fra koblingen.

>--

Har du nogensinde hørt om automatisk gearskifte?

Der er slet ikke nogen koblingspedal.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 10-01-11 21:52

Den 10-01-2011 19:25, folmer@rasmussen.dk skrev:

> Har du nogensinde hørt om automatisk gearskifte?

Åh jo. Jeg har bladret lidt tilbage. Det var noget nymodens du skulle
køre med.

> Der er slet ikke nogen koblingspedal.

Var der ikke noget med Volvo eller Mercedes havde en en lille
"sætte-igang" pedal placeret helt til venstre. Til hvis man skulle bakke
præcist op med en rampe eller lignende?.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 10-01-11 19:38

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ok. Vi holder øje med en lastbil hvor der slipper røg ud fra koblingen.
>

> Jeg tænker du er skide nervøs over at skulle føre et sådant automobil. Og
> ikke får foden væk fra koblingen.

Tog kørekort i en ældre Volvo, tror det var en F6.
En af øvelserne var at komme op ad bakke til et trafiklys
og så få den til at hænge i koblingen.
Altså med bilen i tomgang, 1. gear og foden fjernet fra koblingen.

Not a joke

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Bjørn J.

Dato : 10-01-11 18:31

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er især Østdanmark der skal være på dubberne.

Pyy ha.avi ... tørrer svedperler af panden.mpg...

God tur og kør nu efter forholdene..

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 10-01-11 19:26

On Mon, 10 Jan 2011 18:31:09 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

><folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Pyy ha.avi ... tørrer svedperler af panden.mpg...
>
>God tur og kør nu efter forholdene..

>--

Danke schön und aber natürlich.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Allan Møller

Dato : 10-01-11 20:25

> Danke schön und aber natürlich.

Er det hemmeligt hvad du skal køre Folmer ?
Ud fra dine udtalelser om noget MAN kom jeg til at tænke på noget med
drivmidler men det er måske skudt helt forkert ?

Allan

Fra : Claus Frørup

Dato : 10-01-11 22:23

Isang tao pinangalanan, Allan Møller nagsulat:

>Er det hemmeligt hvad du skal køre Folmer ?
>Ud fra dine udtalelser om noget MAN kom jeg til at tænke på noget med
>drivmidler men det er måske skudt helt forkert ?
>

>Allan

Er Aldi-bilerne ikke allesammen fra MAN?

Fra : Allan Møller

Dato : 10-01-11 22:29

> Er Aldi-bilerne ikke allesammen fra MAN?

Mener de har Mercedes også. Derudover er jeg ikke sikker på at ALDI ofrer
automatgear i deres MAN.

Allan

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 12-01-11 09:26

On Mon, 10 Jan 2011 20:25:09 +0100, Allan Møller <allan@allanm.dk>
wrote:

>Er det hemmeligt hvad du skal køre Folmer ?
>Ud fra dine udtalelser om noget MAN kom jeg til at tænke på noget med
>drivmidler men det er måske skudt helt forkert ?

>--

Man udvikler sig jo til noget af en paranoid satan af at deltage
herinde.

Repressalier og den slags, ved du?

Du er forresten inde på det helt rigtige, hvad angår typen af kørsel.

--

Venlig hilsen
Folmer