Billed i have
Fra : Erik Olsen

Dato : 08-01-11 21:42

jeg har dette billed som jeg gerne vil have i min gang når det bliver
forstøret se http://tinyurl.com/2wxujmm mig og min fætter for nogen år
siden , nogen bud på en go ramme ?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 08-01-11 09:08

On Jan 8, 9:41 pm, Erik Olsen <erik-ol...@ishoejby.dk> wrote:
> jeg har dette billed som jeg gerne vil have i min gang n r det bliver
> forst ret sehttp://tinyurl.com/2wxujmm mig og min f tter for nogen r
> siden , nogen bud p en go ramme ?
>
> --
> Venlig hilsen/Best regards
> Erik Olsenhttp://www.modelbaneteknik.dk/

ROFL

Fra : Erik Olsen

Dato : 08-01-11 17:12

Erik Olsen wrote:
> jeg har dette billed som jeg gerne vil have i min gang når det bliver
> forstøret se http://tinyurl.com/2wxujmm mig og min fætter for nogen
> år siden , nogen bud på en go ramme ?

Jeg vil gøre opmærksom på at jeg ikke har sendt ovenstående indlæg.

Jeg har ikke selv klikket på linket, og da jeg ikke ved hvad der linkes
til, må jeg advare andre mod at gøre det.

Jeg har ingen ide om hvad sådan en svindler vil opnå, eller hvorfor han
gør det. Vedkommende poster fra Astraweb, og i betragtning af den
karakteristiske ukorrekte stavning har jeg naturligvis et gæt på hvem
det kunne være.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 08-01-11 17:41

Den 08-01-2011 17:12, Erik Olsen skrev:

> [...]
> gør det. Vedkommende poster fra Astraweb, og i betragtning af den
> karakteristiske ukorrekte stavning har jeg naturligvis et gæt på hvem

Hyggelig omgangskreds du holder dig.

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-11 17:55

Andersen [3650] wrote:

> Hyggelig omgangskreds du holder dig.

Ja, må siges at være røvkedelig

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 08-01-11 09:48

On Jan 8, 5:12 pm, "Erik Olsen" <erik.ol...@ishoejby.dk> wrote:

> Jeg vil g re opm rksom p at jeg ikke har sendt ovenst ende indl g.
>
> Jeg har ikke selv klikket p linket, og da jeg ikke ved hvad der linkes
> til, m jeg advare andre mod at g re det.
>
> Jeg har ingen ide om hvad s dan en svindler vil opn , eller hvorfor han
> g r det. Vedkommende poster fra Astraweb, og i betragtning af den
> karakteristiske ukorrekte stavning har jeg naturligvis et g t p hvem
> det kunne v re.
>
> --
> Venlig hilsen/Best regards
> Erik Olsenhttp://www.modelbaneteknik.dk/

VIl bare advare, Det billede der poppede op var ikke lige hvad jeg
havde regnet med.

Og fik med det samme også mistanken om at det ikke var dig der havde
postet det.

Men der er lidt sjovt