Taastrup MC - anmeldelser ??
Fra : Carsten

Dato : 09-08-01 07:53

Kan det passe, at der ikke er nogen, der har hverken godt eller skidt at
sige om Taastrup MC (Taastrup Motorcykler I/S Roskildevej 376) ? Der findes
ikke en eneste anmeldelse på dmcn.dk ?!

Jeg er ved at overveje at bytte min F2'er ud med en ny/nyere MC og de har en
F4'er holdende - godt nok totalt overpriced. Jeg har ikke lige den største
lyst til selv at syne, fremvise og sælge min MC hvis jeg kunne få en
ordentlig pris for den i bytte. Er der nogen der har nogen ide om de er til
at handle med ?
Jeg gider end ikke besøge dem hvis de er som forhandlere er flest (du kan få
45K for din cykel, men vi skal have 130K for den vi har stående - well, lidt
overdrevet, men det fremmer jo....)

Carsten
CBR 600 F2 '94

Fra : Christian Berggreen

Dato : 09-08-01 09:20

Hej Carsten

Ja, jeg ved ikke hvor meget hjælp jeg kan være, men en af mine venner får
lavet alle sine service på en CB500 hos Tåstrup MC, og han er meget
begejstret for dem. God service og kompetente og venlige mennesker.

Han har vist også købt den dernede, men jeg tror ikke han gav noget i bytte,
så jeg skal ikke kunne sige noget om deres bytte-politik.

Jeg har aldrig selv været hos dem, så jeg kan ikke snakke af egen erfaring.

Håber du alligevel kunne bruge denne 2.håndserfaring.

Christian
VTR1000F

Fra : Tobias Nawrocki

Dato : 09-08-01 11:01

> [...]
findes
> ikke en eneste anmeldelse på dmcn.dk ?!
>
> Jeg er ved at overveje at bytte min F2'er ud med en ny/nyere MC

Hvad skal du have for din F2'er? ...send en mail

/Tobias

Fra : Tommy Fer

Dato : 09-08-01 21:11

> 45K for din cykel, men vi skal have 130K for den vi har stående - well,
lidt
> overdrevet, men det fremmer jo....)
>
> Carsten
> CBR 600 F2 '94

Hej Carsten

Han skulle være fin nok, hvis man køre Honda... hvis ikke.... så er han ikke
særlig service minded.... det er min erfaring!

mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250 (med dødt baghjul.. phiiiiffffft.... = nul sjov og
sikkert et nyt dæk )