M3
Fra : Ivan Madsen

Dato : 07-01-11 17:46

Nu har jeg en uge haft fornøjelsen af tre spor på hele M3.
Det er bare ren kagemand!
Ingen køer - nå ja - der er jo som sædvanlig lidt ballade med de, der
lidt sent finder ud af, at de skal af ved Nybrovej ) Det må være
deres GPS som 400 m før siger "tag afkørsel til højre" og så går alt i
stå fordi sporene til højre er blokeret af folk, der også skal af )
Men sådan 10 minutter sparet hver vej - tak for det!
Det tager nok lidt tid at lære nogle få, hvorfor man ikke kører 70 i
midtersporet og lignende - men det løser sig nok. Alt i alt er der ind
til videre "fuld skrue" på M3 også i myldretiden. Jeg havde frygtet
for køer ved diverse "store" indfletninger men indtil videre går det
fint - både de fra Sverige/Amager og Holbækmotorvejen kommer fint med
og det går også fint forbi Jyllingevej.
Så er der Nybrovej - men det må så løses med en 17-sporet fra M3 )