"Benzinchok: Prisrekord i morgen"
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 07-01-11 14:33

At tænke sig; i morgen blir benzinen 1 (én) øre dyrere end i sommeren
2008 (15. juli 2008) :

http://epn.dk/privat/biler/article2298165.ece

Kollektivt selvmord hos landets billister må være vejen frem for at
råbe de ansvarlige op!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 07-01-11 16:17

On Fri, 07 Jan 2011 14:33:17 +0100, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>At tænke sig; i morgen blir benzinen 1 (én) øre dyrere end i sommeren
>2008 (15. juli 2008) :

>--

Tror du ikke de stakkels selskaber står og mangler pengene?

> [...]

>http://epn.dk/privat/biler/article2298165.ece
>
>Kollektivt selvmord hos landets billister må være vejen frem for at

Det er jeg ikke meget for! Men vi kan godt snakke om noget
mooning. Jeg véd hvor de bor.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 07-01-11 17:07

On Fri, 07 Jan 2011 16:16:32 +0100, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Tror du ikke de stakkels selskaber står og mangler pengene?

Det gør de da - de er jo så dårlige til at drive deres forretning her
i landet, så de ikke betaler skat

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 07-01-11 17:25

On Fri, 07 Jan 2011 17:07:18 +0100, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

>Det gør de da - de er jo så dårlige til at drive deres forretning her
>i landet, så de ikke betaler skat

>--

Dem vi har valgt til at forvalte formuen, er nu heller ikke
imponerende.

Hvis vi nu forestillede os, at de opførte sig, så det ikke konstant
var nødvendigt at have 5-6 undersøgelseskommissioner kørende, til
nogle mill. kr. om dagen, så kunne det jo være at det vakte så megen
respekt rundt omkring, at man ville se med lidt mildere øjne på
indbetalingen af skat?

Det kan jo også tænkes at der er splid i regeringen, og at de må have
et Rolex-ur hver.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 07-01-11 17:46

folmer@rasmussen.dk formulerede fredag:
> Det kan jo også tænkes at der er splid i regeringen, og at de må have
> et Rolex-ur hver.

Sig: "Iphone"! ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Bjørn J.

Dato : 07-01-11 17:26

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tror du ikke de stakkels selskaber står og mangler pengene?

> Det er jeg ikke meget for! Men vi kan godt snakke om noget
> mooning. Jeg véd hvor de bor.

Folmer, det skyldes da de nedsatte skatter til erhvervslivet..brændstoffet
stiger....)

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 07-01-11 17:45

folmer@rasmussen.dk formulerede fredag:
> vi kan godt snakke om noget
> mooning.

D' min røv sqtte stor nok til!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Henning

Dato : 07-01-11 20:38

<me@privacy.net> wrote:

>At tænke sig; i morgen blir benzinen 1 (én) øre dyrere end i sommeren
>2008 (15. juli 2008) :
>
>http://epn.dk/privat/biler/article2298165.ece

Omregn reallønnen fra 2008 til nu, der er sikkert sket en stigning i
størrelsesordnen 5%? Dvs. selv om vi rammer samme beløb i kroner, er
det ikke det samme i pengepungen og privatøkonomien.
Hvis det var så slemt som I gør det til, ville der sikkert være meget
mere plads på vejene om morgenen

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 07-01-11 22:22

Henning tastede følgende:
> Hvis det var så slemt som I gør det til, ville der sikkert være meget
> mere plads på vejene om morgenen

Du behøver ikke at sige I til mig ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Leif

Dato : 07-01-11 20:59

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> http://epn.dk/privat/biler/article2298165.ece
>
> Kollektivt selvmord hos landets billister må være vejen frem for at råbe de ansvarlige op!

Fatter ikke en brik - her i byen tankes til 10.92 for 92....

Mvh, Leif (7330)

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-01-11 04:22

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i meddelelsen

> Fatter ikke en brik - her i byen tankes til 10.92 for 92....

Jeg gav 8,99 for diesel for 4-5 dage siden i Esbjerg ...

Men min gennemsnitspris har endnu ikke nået 1008 niveau :)

2007: 8,71
2008: 9,18
2009: 7,53
2010: 8,74
2011: 8,99

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Henning

Dato : 08-01-11 09:22

On Sat, 8 Jan 2011 04:21:52 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phkfjern@klikpost.dk> wrote:

>"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i meddelelsen

>Jeg gav 8,99 for diesel for 4-5 dage siden i Esbjerg ...
9.02 i Skovlunde og Herlev fredag morgen.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 08-01-11 09:10

Fri, 7 Jan 2011 20:58:30 +0100, skrev "Leif"
<Den.f@@r.du.ikke.her.dk>, på 20 linier, i
<4d277066$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, :

>Fatter ikke en brik - her i byen tankes til 10.92 for 92....

Det var dyrt
10,42 i aftes

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Benny

Dato : 08-01-11 12:21

On 7 Jan., 14:33, Hans Paulin (6310) <m...@privacy.net> wrote:
> At t nke sig; i morgen blir benzinen 1 ( n) re dyrere end i sommeren
> 2008 (15. juli 2008) :
>
> http://epn.dk/privat/biler/article2298165.ece
>
> Kollektivt selvmord hos landets billister m v re vejen frem for at
> r be de ansvarlige op!

Hans det er dig selv du skal raabe op. Du startede i 80'erne med at
kun koebe kinesiske varer for de var billige.

Det du ser nu er at Kina var ude mellem jul og nytaar og koebe
oliefelter for 110 mia. kr (110 000 000 000 kr). Kineserne ver de
eneste der havde den slags penge at koebe felter for. Og det olie der
pumpes op af de felter komme slet ikke til Europa.
Aarsag: Det er fordi at europaerene og amerikanerne har pumpet
bilioner af kroner i Kina, og at kineserne derved har overtaget den
oekonomiske ledelse her paa jorden.

Amerikanerne har set lyset. De klister "Made in USA" maerkater paa
varene saa kunderne kan vaelge at holde arbejdet inde i landet.
Europaerene er meget dummere. De koeber loes i kinesiske skrammel for
at vaere sikker paa at naboen bliver arbejdsloes.

Nej Hans, du ligger som du har redt.

Benny (offshore paa et engelsk tastatur)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-01-11 22:00

"Hans Paulin (6310)" skriver:

> Kollektivt selvmord hos landets billister må være vejen frem for at
> råbe de ansvarlige op!

Ja, i formiddags vi kørte vestpå var der fuld pris på alle
tankstationer. Her til aften var den de felste steder under 11 kr.

Klaus
http://www.moppe.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-01-11 22:24

> "Hans Paulin (6310)" skriver:

> Ja, i formiddags vi kørte vestpå var der fuld pris på alle
> tankstationer. Her til aften var den de felste steder under 11 kr.

Lørdag formiddag er benzin dyrest.
Lørdag efter kl. 14 - 15 er prisen normal.
Gælder for Esbjerg

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 08-01-11 22:51

> [...]
>
> http://epn.dk/privat/biler/article2298165.ece
>
> Kollektivt selvmord hos landets billister må være vejen frem for at råbe

Der er noget, der undrer mig!

I juli 2008, da benzinen nåede disse højder, da var råolien volddyr. Den
toppede på 145 $ pr tønde.
Idag har benzinen nået rekordprisen. og det med en kostpris på under 85$

Nogen må skumme fløden krafitgt i forhold til tidligere.
Jeg har ikke hørt om afgiftsstigninger siden da.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 08-01-11 23:09

Frodo Nifinger kom med denne ide:
> Idag har benzinen nået rekordprisen. og det med en kostpris på under 85$

Nogen mener endda at den nu er på vej mod mod 50$

> Nogen må skumme fløden krafitgt i forhold til tidligere.

Surprice? :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 09-01-11 10:42

Den 08/01/11 22.50, Frodo Nifinger skrev:

> [...]
>
> Nogen må skumme fløden krafitgt i forhold til tidligere.
> Jeg har ikke hørt om afgiftsstigninger siden da.

Du har helt ret. Mit gæt er at der er nogen der har opdaget at der
alligevel ikke blev borgerkrig da benzinen steg til 12 kroner i 2008.
Det ville da være synd at gå glip af alle disse rare penge. Få nu buret
de forbrydere inde.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 09-01-11 10:51

Følgende er skrevet af Kim Frederiksen:
> Det ville da være synd at gå glip af alle disse rare penge. Få nu buret de
> forbrydere inde.

Hæ hæ :)

Eller lav et "Alcatraz" på én af vores ikke-brofaste øer ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Benny

Dato : 09-01-11 13:58

On 8 Jan., 22:50, "Frodo Nifinger" <j...@GIRAFfiber.dk> wrote:

> [...]
> toppede på 145 $ pr tønde.
> Idag har benzinen nået rekordprisen. og det med en kostpris på under 85$

Nej

1: Prisen er $88 og stigende.
2:Siste gang da prisen var $145 var dollar kursen mega lavt. Derfor.

Benny

Fra : Bjørn J.

Dato : 09-01-11 22:08

"Benny" <hojvaelde@gmail.com> skrev i en meddelelse
KLIP

>Nej

>1: Prisen er $88 og stigende.
>2:Siste gang da prisen var $145 var dollar kursen mega lavt. Derfor.

Nej.

Prisen er højere (se banner):

http://borsen.dk/nyheder/weekend_og_nat/weekend.html