Ihh..hvor er det "kommunalt".
Fra : Bjørn J.

Dato : 06-01-11 14:47

De civile politibiler i Midt- og Vestsjælland har kørt på sommerdæk i denne
vinter...

Nu må etaten da til at tage sig sammen, men måske det er årsagen til,
politiet i andre kredse ikke har rykket ud, selv når
borgerne/Næringsdrivende har kunne oplyse navn, adresse mv. på de kriminelle
!

http://jp.dk/indland/krimi/article2297223.ece

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 06-01-11 16:21

On Thu, 6 Jan 2011 14:46:49 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>politiet i andre kredse ikke har rykket ud, selv når
>borgerne/Næringsdrivende har kunne oplyse navn, adresse mv. på de kriminelle

Det er noget slendrian. Kan det tænkes at bevillingerne er små til den
slags extravaganza, bl.a. p.gr.a. nedsatte skatter til erhvervslivet?

Kunne det måske hænge sådan sammen, at det er de selvsamme biler der
har meldepligten til tragikradioen? Fordi så forstår jeg bedre
forskellen på hvad der bliver meldt, og hvordan det rent faktisk er
der hvor jeg befinder mig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 06-01-11 17:10

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er noget slendrian. Kan det tænkes at bevillingerne er små til den
> slags extravaganza, bl.a. p.gr.a. nedsatte skatter til erhvervslivet?

Det kan kun være årsagen, når man læser artiklen..

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 09-01-11 11:30

Den 06/01/11 14.46, Bjørn J. skrev:
> [...]
> politiet i andre kredse ikke har rykket ud, selv når
> borgerne/Næringsdrivende har kunne oplyse navn, adresse mv. på de kriminelle

Fint, så er det lettere at køre fra dem i sneen

/Kim