Er Ringsted og Omegn løbet tør for salt ??
Fra : Bjørn J.

Dato : 05-01-11 18:56

Var en tur på Møn og turen gik af motorvejen over Sjælland.

Fra Ringsted til godt Borup var vejen een lang glidebane i begge retninger.

Er grevskabet gået tør for salt eller blot noget grus for magen til
slendrian skal man lede længe efter.

Denne lastbil var blot 1 af mange på vejen som ikke kunne magte den sorte is
mv.

http://www.sn.dk/Endnu-en-lastbil-lukker-Vestmotorvejen/Ringsted/artikel/104999

Bimmeren med baghjulstræk klarede det fint...;)

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 05-01-11 21:15

On Wed, 5 Jan 2011 18:56:05 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>Fra Ringsted til godt Borup var vejen een lang glidebane i begge retninger.
>
>Er grevskabet gået tør for salt eller blot noget grus for magen til

Minprivate mening er, at man ikke ønsker at anvende penge til at
bekæmpe vinterføret.

I hele København ligger der sne allevegne, og når egoistbilisten
kommer hjem parkerer han uden for gadedøren som han plejer. Det
efterlader nogen smalle kørebaner hist og her.

>--

>Denne lastbil var blot 1 af mange på vejen som ikke kunne magte den sorte is
>mv.

>--

Han var heller ikke her fra kommunen. Han har vel ikke kunnet begribe
at når han har maset med at køre hele vejen fra Bulgarien og herop til
velfærdsdanmark, at han så skal opleve den slags slendrian.

Vi kan vel blive enige om at det ikke skyldes lave temperaturer?

>--

artiklen siger sneglat, men det er nok kommunens undskyldning for ikke
at salte.

>--
>http://www.sn.dk/Endnu-en-lastbil-lukker-Vestmotorvejen/Ringsted/artikel/104999
>
>Bimmeren med baghjulstræk klarede det fint...;)

>--

Uden de elektroniske dimser havde du holdt ude på de magnetiske
marker.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 05-01-11 22:55

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Minprivate mening er, at man ikke ønsker at anvende penge til at
> bekæmpe vinterføret.

Det kan kun være det rigtige svar for det var kun her, der var problemer.

> Han var heller ikke her fra kommunen. Han har vel ikke kunnet begribe
> at når han har maset med at køre hele vejen fra Bulgarien og herop til
> velfærdsdanmark, at han så skal opleve den slags slendrian.

Nej, han kom heller ikke fra kommunen.

> Vi kan vel blive enige om at det ikke skyldes lave temperaturer?

Bimmeren viste mellem -1,5 og -2 graders Celsius.

> artiklen siger sneglat, men det er nok kommunens undskyldning for ikke
> at salte.

Tjaee...sort is mv. var det der var.

> Uden de elektroniske dimser havde du holdt ude på de magnetiske
> marker.

Jep, for hver gang jeg blot tænkte på at give lidt gas, så blinkede
antispin.