SCHLAGER GIRLS
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-01-11 13:46

E N T E R __ H E R E :::

~~~>> http://www.youtube.com/watch?v=I2DCfaPmEeM <<~~~

Hi hi -
hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 05-01-11 14:45

Den 05-01-2011 13:45, Åge Halldorsson skrev:
> E N T E R __ H E R E :::
> ~~~>> http://www.youtube.com/watch?v=I2DCfaPmEeM <<~~~

Jeg kan godt forså at du har problemer med din komputer. Du skal ikke
sprede sådan en virus (tysk syge), videre.

Henning.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-01-11 14:50

Henning Jensen skrev:

>Jeg kan godt forså at du har problemer med din komputer.

Det er i det mindste anderledes end det der ellers kommer fra den bot på
den adresse.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Henning Jensen

Dato : 05-01-11 14:52

Den 05-01-2011 14:50, Ivan V. Klattrup skrev:

> Det er i det mindste anderledes end det der ellers kommer fra den bot på
> den adresse.

Du har sikkert ret i, at der er fremskridt at spore.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-01-11 16:40

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Du har sikkert ret i, at der er fremskridt at spore.
>
> Henning.

Hvor er jeg lykkelig for at høre her. Jamen så er der lige lidt mere af
slagsen

SCHLAGERGIRLS
´+´+´+)(/&%%¤¤ - ENTER HERE "#¤%&/())=?

http://www.youtube.com/watch?v=ZKPwSXphwXk&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=xdBh5_IJd8I&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Esben I.

Dato : 06-01-11 19:25

Åge Halldorsson wrote:
> E N T E R __ H E R E :::
>
> ~~~>> http://www.youtube.com/watch?v=I2DCfaPmEeM <<~~~

Gott im Himmel !!
mvh
Esben I.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-01-11 21:53

"Esben I." <raggamuffin@invalid.get2net.dk> skrev i meddelelsen

> Gott im Himmel !!
> mvh
> Esben I.

Behøver jeg at fortællle, at den hedder "Ruck zuck".

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-01-11 21:26

meddelelsen news:4d246802$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

#"#¤%%&/)=??=(/& ---- ENTER LIGE PRÆSIS HER - ?)u(/%%/

http://www.youtube.com/watch?v=zTpt6B2K9_o&playnext=1&list=PLE0182308D926A46D&index=94

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-01-11 21:31

Den 07-01-2011 21:25, Åge Halldorsson skrev:

> #"#¤%%&/)=??=(/& ---- ENTER LIGE PRÆSIS HER - ?)u(/%%/
> http://www.youtube.com/watch?v=zTpt6B2K9_o&playnext=1&list=PLE0182308D926A46D&index=94

Det kan godt være at titlen på sangen lover det, men hvis de fortsætter
sådan, så bliver det ikke der de havner.

Henning Jensen :-|

Fra : P.Petersen

Dato : 07-01-11 21:47

meddelelsen news:4d2776dc$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> [...]

Fuuuuck nogle bonderøve.
Sorry, Aage for fanden tag dig sammen.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-01-11 23:11

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> Sorry, Aage for fanden tag dig sammen.
> Med venlig hilsen
> Pelle

Okay. Så nupser vi en anden sanggruppe
Ta´ den her?
http://www.youtube.com/watch?v=QWlrFyumMcI&feature=related

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 08-01-11 00:55

meddelelsen news:4d278f77$0$36583$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> Okay. Så nupser vi en anden sanggruppe
> Ta´ den her?
> http://www.youtube.com/watch?v=QWlrFyumMcI&feature=related
>
> Hilsen Åge

Kære Aage.
Jeg har haft en lang, sej arbejdsuge og har set frem til, at slappe lidt af
her i weekenden.
Og så præsenterer du sådan en gang gylle for mig.
Du kan gøre det meget bedre. Det ved jeg.
Spar mig nu for alle de klamme 80'er madammer fra Deutchland.
Har brug for energi.
Find noget af det du kalder glamrock.
Er sikker på, at alle her vil blive glade.
Både Henning, Michel og Benny og Allan, Carl, Kerts og Alex og Martin.
Måske endda Hauge, ja hvem ved?
God weekend.
Hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-01-11 10:45

> Spar mig nu for alle de klamme 80'er madammer fra Deutchland.

Øhhhhhhh..............??? - Jeg foretrækker altså grupper og sange fra
nutiden. Derfor bragte jeg ny musik.
og alle eksempler er sunget af nutidens musikgrupper fra Deutschland.

Men hvis du mener; "spare dig for sangerinder der er FØDT i 80-erne", så OK.

Her er et af nutidens tyske hits, sunget af sangerinde der er født i
90-erne.
http://www.youtube.com/watch?v=WNbMGkSCG2o&feature=related

Her er et af nutidens tyske hits, sunget af sangerinde der er født i
00-erne.
http://www.youtube.com/watch?v=4ozab3oJH0g

> Find noget af det du kalder glamrock.

Ro på - ro på. Okay. Her er noget af det man kalder glamrock
Alvin Stjernestøv:
http://www.youtube.com/watch?v=TcRGrZ4CHlE&feature=related
Sussi Kvadrat: http://www.youtube.com/watch?v=jXok94y3nLg

> Er sikker på, at alle her vil blive glade.

Ju huuuuuuuhuuuuuuuuuu.....

> Både Henning, Michel og Benny og Allan, Carl, Kerts og Alex og Martin.
> Måske endda Hauge, ja hvem ved?

Worw jayyyyyyyy.... hele den den bestemmende elite. de skal være glade.
Hurraahhhhh!

> God weekend.

Jo, i lige mås da

> Hilsen
> Pelle

Og hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 08-01-11 11:13

Den 08-01-2011 10:45, Åge Halldorsson skrev:

> Worw jayyyyyyyy.... hele den den bestemmende elite. de skal være glade.
> Hurraahhhhh!

Bestemmende elite?
Link med disse små og mellemstore børn har du postet flere, nej mange
gange. Sker der ikke noget nyt i tysk schlager? Der må da være andet end
disse eksempler?
Der må da udkomme nye CD'er med tysk schlager/pop/underholdnings musik,
ligesom der gør i alverdens andre lande.
Jeg kunne ønske at du ville glæde gruppen med noget nyt, i stedet for
disse masseproducerede numre, som er udmærkede på en markedsplads eller
i et øltelt, men som ikke er værd at købe på en CD. Kom med eksempler på
det nye i Tyskland.
Dette er ikke en kritik men en bøn.

Henning Jensen..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-01-11 11:26

> Link med disse små og mellemstore børn har du postet flere, nej mange
> gange. Sker der ikke noget nyt i tysk schlager? Der må da være andet end
> disse eksempler?

Nu var det jo ham selv der ikke brød sig om sangerinder født i 80-erne. Men
okay, jeg kunne så også have bragt nogle sangerinderfødt i 50-erne.

> Der må da udkomme nye CD'er med tysk schlager/pop/underholdnings musik,
> ligesom der gør i alverdens andre lande.

Jamen du Godeste. Det vælter frem med nye navne og trendy hit konstant. Den
nye med Dorfrocker er få uger gammel.

> Kom med eksempler på det nye i Tyskland.
> Dette er ikke en kritik men en bøn.

De nye sangere indenfor slager-genren er generelt meget unge af alder. Når
vi kommer op i alderen ere der ikke så mange der får et gennembrud.
Eksdempelvis er Helene Fischer i 20-erne. Chrisstoff er heller ikke så
gammel. Franziska Franzi er i starten af 20-erne. Næsten alt hvad jeg
omtaler af tysk og hollandsk musik er med nye tidens nye navne.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 08-01-11 11:36

Den 08-01-2011 11:26, Åge Halldorsson skrev:

> [...]
> gammel. Franziska Franzi er i starten af 20-erne. Næsten alt hvad jeg
> omtaler af tysk og hollandsk musik er med nye tidens nye navne.

Ja, det er tre travere fra Tv-shows, som du nævner igen og igen og igen.
Hvad er der udkommet af nyt på CD? Hvad har du selv sidst købt eller
downloadet?
Fortæl, og især fortæl, hvorfor dine køb, og dine eksempler og link er gode.
Og iøvrigt har musik ikke meget med alder at gøre, når man ser bort fra
egentlige børnesange. Så det er ikke noget kriterie i sig selv, at du
konstant nævner alder i forbindelse med dine eksempler

Henning Jensen.

Fra : V

Dato : 10-01-11 21:51

> [...]
> gammel. Franziska Franzi er i starten af 20-erne. Næsten alt hvad jeg
> omtaler af tysk og hollandsk musik er med nye tidens nye navne.

Franziska er altså kun 17 år! Hun bliver 18 den 28. februar!
Helene er jo 26 år, Christoff kan jeg ikke finde ud af hvor gammel er!