Og nu også Jerry Rafferty død.
Fra : Martin Bak

Dato : 04-01-11 23:32

Også han blev kun 63 år gammel.

Det tegner til at blive et dyrt år

Ikke alle kender måske hans navn, men alle kender musikken.

F.eks. "Baker Street:
http://www.youtube.com/watch?v=WkS169P_Eeo

--
Martin
Julesangen på Youtube:

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-01-11 23:50

> Også han blev kun 63 år gammel.
>
> Det tegner til at blive et dyrt år
>
> Ikke alle kender måske hans navn, men alle kender musikken.
>
> F.eks. "Baker Street:
> http://www.youtube.com/watch?v=WkS169P_Eeo

Trist og igen alt for tidligt...og et klasse nummer, der stadig kan høres
med glæde.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-01-11 23:55

Fra: "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk>

Ikke alle kender måske hans navn,

Nej

men alle kender musikken.

F.eks. "Baker Street:
http://www.youtube.com/watch?v=WkS169P_Eeo

Helt klart, den har jeg tit hørt, men jeg kan ikke komme på i hvilken
forbindelse. Var det kendingsmelodi til en tv-serie der hed "Baker Street"
eller var det sangen der hed det.
eller hvor pokkersen er det jeg kender den sang fra. Det kan jeg altså
ikke komme på - od det er ret træls.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-01-11 00:12

meddelelse news:4d23a562$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> eller hvor pokkersen er det jeg kender den sang fra. Det kan jeg altså
> ikke komme på - od det er ret træls.
>
> Hilsen Åge
Den har været spillet i radioen en million gange eller deromkring

Fra : -=JF=-

Dato : 05-01-11 00:45

Den 05/01/11 00.12, Allan Krautwald skrev:

> Den har været spillet i radioen en million gange eller deromkring

Og så bliver den tilsyneladende også spillet i Good Will Hunting.
Jeg har set filmen, men kan ikke huske soundtracket.

--
Mhv.
John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-01-11 09:44

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4d23a562$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Den har været spillet i radioen en million gange eller deromkring

Det ved jeg ikke, men hver gang jeg hører den, kommer jeg til at tænke på
noget "et-eller-andet" fra tv. Måske et show eller en tv-serie, som bruger
melodien som kendingsmelodi.

Hilsen Åge

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 05-01-11 18:07

Allan Krautwald skrev:

> Den har været spillet i radioen en million gange eller
> deromkring

Jeg husker ikke nogen tv-serie eller film med sangen
"Baker Street" som kending, men mener at den del af
nummeret med saxofonsoloen har været brugt som
slutkending i etellerandet P3-program tilbage i 1980'erne.

Kan det passe?

--
Herluf :·)

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-11 18:34

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nummeret med saxofonsoloen har været brugt som
> slutkending i etellerandet P3-program tilbage i 1980'erne.

Det kan ikke passe. Åge hører aldrig P3

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-01-11 20:39

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan ikke passe. Åge hører aldrig P3

Så fik vi lige det sat på plads. Måske jeg vil lytte hvis det bliver grønt
snevejr i morgen

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-01-11 20:38

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev i meddelelsen

>" som kending, men mener at den del af
> nummeret med saxofonsoloen har været brugt som
> slutkending i etellerandet P3-program tilbage i 1980'erne.
>
> Kan det passe?

P3, det er nok det sidste sted i hele verden, der kan komme på tale at jeg
har hørt den.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-01-11 21:50

meddelelse news:4d24c88d$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> P3, det er nok det sidste sted i hele verden, der kan komme på tale at jeg
> har hørt den.
>
> Hilsen Åge

Vrøvl og pjat den er spillet på P3 masser af gange i 70'erne og 80'erne i
hvert fald.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-01-11 22:08

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Vrøvl og pjat den er spillet på P3 masser af gange i 70'erne og 80'erne i
> hvert fald.

Ok. Dengang ja.
Det er jo nok et fast program fra dengang, hvo den blev brugt dom
kendingsmelodi. Underligt ingen
huske noget om hvad det var. For det var altså et eller andet.
Efter at have spekuleret som en afsindig over det, så mener jeg at have
nået frem til at det var et af de programmer der kom på P3 kl. 19.15-20.00.
Jeg er næsten sikker på at det er
derfra jeg kan huske melodien.
Det kan have været et program som hed "Rock nyt", "AfterBeat", "Beet
Nyt" eller noget i den henretning eller noget med Jan Borges eller birger
Arntzen, som var blandt dem der bestyrede disse progrmmer. Der kom nemlig
sådan nogle specialprogrammer på det tidspunkt hver dag.
Det var (næsten) helt sikkert et af de programmer. Kan det have været
"AfterBeet"?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-01-11 17:39

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meddelelse news:4d24c88d$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Vrøvl og pjat den er spillet på P3 masser af gange i 70'erne og 80'erne i

Ja og dengang, var det formodentligt P3 Åge lyttede til

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-01-11 19:53

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Ja og dengang, var det formodentligt P3 Åge lyttede til
>
> M.V.H....Benny..

Dengang lyttede Åge kun til P3.
Dengang spillede de spillede en masse musik for den almindelige
befolkning.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-01-11 08:31

meddelelse news:4d260fa7$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Dengang lyttede Åge kun til P3.
> Dengang spillede de spillede en masse musik for den almindelige

Hej Åge

Jamen det kan vi slet ikke blive uenige om...

Men jeg har nu heller aldrig mødt " Den ualmindelige befolkning "

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 07-01-11 12:31

Hej Benny

> Men jeg har nu heller aldrig mødt " Den ualmindelige befolkning "

Prøv på Fur :)

Max

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-11 15:37

meddelelse news:4d260fa7$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Dengang lyttede Åge kun til P3.
> Dengang spillede de spillede en masse musik for den almindelige
> befolkning.

Det gør de også i dag - Den helt almindelige unge befolkning.
P3 har altid spillet tidens musik, så mon ikke det bare er dig der ikke er
helt så ung længere, eller har glemt at følge med?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-01-11 19:37

> [...]
> P3 har altid spillet tidens musik, så mon ikke det bare er dig der ikke er
> helt så ung længere, eller har glemt at følge med?

Skudt forbi. Jeg følger meget med i ny musik.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-11 19:44

meddelelse news:4d275d5c$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Skudt forbi. Jeg følger meget med i ny musik.

Det er ret stor forskel på ny musik og tidens musik.
Der udgives f.eks. ny spillemandsmusik hvert år, selv om det var 70 år siden
det var tidens musik.
Tidens musik defineres af dem mellem 15 og 40, det kan hverken du eller jeg
ændre på.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-01-11 21:22

> Tidens musik defineres af dem mellem 15 og 40, det kan hverken du eller
> jeg ændre på.

Næh, det gør det ikke.
Ny musik defineres af dem mellem 3 og 115 år.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-11 21:39

meddelelse news:4d2775d4$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Næh, det gør det ikke.
> Ny musik defineres af dem mellem 3 og 115 år.

Har du svært ved at læse?
TIDENS MUSIK - Hvad er det du ikke forstår?

Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-01-11 22:57

- Hvad er det du ikke forstår?

Mere end du aner

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-01-11 23:12

> [...]
> meddelelse news:4d2775d4$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Har du svært ved at læse?
> TIDENS MUSIK - Hvad er det du ikke forstår?

Okay. TIDENS MUSIK defineres af dem mellem 3 og 120 år

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-11 23:47

meddelelse news:4d278fbe$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Okay. TIDENS MUSIK defineres af dem mellem 3 og 120 år

Nu er du noget af et fjols.
Musikken man husker fra et årti, er sgu da ikke det som bedsteforældrene
eller de små unger hører.
Det er ungdommen der sætter dagsordenen, og resten er nicher. Spørg selv
Jørgen Mylius om da han satte dagsordenen i 70'erne. Det var godt nok ikke
med Gustav Winckler.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-01-11 11:17

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4d278fbe$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nu er du noget af et fjols.

Men du er en nar

> Musikken man husker fra et årti, er sgu da ikke det som bedsteforældrene
> eller de små unger hører.

Det er der ingen der taler om

> Det er ungdommen der sætter dagsordenen, og resten er nicher.

Sån noget morgenbræk at lukke ud. I så fald kan det lige så godt være
barndommen der sætter dagsordenen

> Spørg selv Jørgen Mylius om da han satte dagsordenen i 70'erne. Det var
> godt nok ikke med Gustav Winckler.

Spørg selv Jørn Hjorting om da han satte dagsordenen i 70-errne, med
Dansktoppen. Det var godt nok ikke
med Gasolin

Konklusion:
"Dagsordenen" bliver sat af forskellige grupper og personer - alt efter hvad
man lytter til. Der bliver sat en dagsorden indenfor slager, pop og rock.
I øjeblikket siger dagsordenen at boybandet "Dorfrocker" er tidens
trendy navn i Tyskland. Her er et af tidens musikvideoer, med deres hit:
http://www.youtube.com/watch?v=ooildsDXJug&feature=related

Her er tidens nye hit, med dem http://www.youtube.com/watch?v=MCh8WOaupvM

Hisen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-11 11:37

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote in

> I øjeblikket siger dagsordenen at boybandet "Dorfrocker" er tidens
> trendy navn i Tyskland. Her er et af tidens musikvideoer, med deres
> [...]

Du godeste dog! og det kommer fra Bach, Beethovens og Brahms fødeland!

Venligst
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-11 15:23

meddelelse news:4d283989$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Sån noget morgenbræk at lukke ud. I så fald kan det lige så godt være
> barndommen der sætter dagsordenen

Lev nu bare med at du er for gammel til at være trendsætter, og for
smalsporet til at følge med trenden.

> Spørg selv Jørn Hjorting om da han satte dagsordenen i 70-errne, med
> Dansktoppen. Det var godt nok ikke
> med Gasolin

Jørn Jorting satte ingen dagsorden i 70érne, eller ændrede en trend. Han
spillede forældregenerationens musik, mens Mylle spillede ungommens, som her
bagefter er det man husker 70'erne for.

> Konklusion:
> "Dagsordenen" bliver sat af forskellige grupper og personer - alt efter
> hvad man lytter til. Der bliver sat en dagsorden indenfor slager, pop og
> rock.

Dagsdordenen, forstået som det de fleste lytter til og husker er ikke
genreopdelt. Den kan direkte aflæses på toplisterne fra det pågældende år
eller årti.

http://www.digitaldreamdoor.com/pages/best_songs70-79.html

> I øjeblikket siger dagsordenen at boybandet "Dorfrocker" er tidens
> trendy navn i Tyskland. Her er et af tidens musikvideoer, med deres hit:
> http://www.youtube.com/watch?v=ooildsDXJug&feature=related

Måske et "hit" i en smal genre, men ikke noget den almindelige befolkning
anser for et hit
Her er det der sætter dagsordenen i Tyskland lige i dag:
http://allcharts.org/music/germany/singles.htm

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-01-11 15:53

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Her er det der sætter dagsordenen i Tyskland lige i dag:
> http://allcharts.org/music/germany/singles.htm

Det link siger intet om hvad der er mest populært som helhed.
Men kun hvilke cd-er der sælges flest af. Kan ikke bruges til meget.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-11 16:00

meddelelse news:4d287a40$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det link siger intet om hvad der er mest populært som helhed.
> Men kun hvilke cd-er der sælges flest af. Kan ikke bruges til meget.

Sjovt. Da Hansi var på den danske hitliste, så var det "beviset" på at han
var det mest populære nogensinde.
Du diskuterer og argumenterer som et 8-årigt barn.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-01-11 16:07

> Sjovt.

Ihhhh ja, hahahaha

> Da Hansi var på den danske hitliste, så var det "beviset" på at han var
> det mest populære nogensinde.

Nej, det er ikke "beviset" på noget. Det var bare interessessant at se at
han kunne komme på salgslisten blandt et publikum som ikke plejer at købe
mange cd-er. Så er der jo i den grad tale om en fremgang.
En fremgang som heller ikke bliver modsagt af nogen. Og så bliver vi jo
tudet ørerne fulde at salgsliste-forherligelse blandt de ensporede. Det
gjorde det jo lidt "sjovt" at træde lidt i det.

> Du diskuterer og argumenterer som et 8-årigt barn.

Jo, men det er jo også godt at kommunikere på et plan som modparten forstår.
Måske man skulle sætte det ned til en 3-årig

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-11 16:12

meddelelse news:4d287d83$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> tudet ørerne fulde at salgsliste-forherligelse blandt de ensporede. Det
> gjorde det jo lidt "sjovt" at træde lidt i det.

Du er og bliver uden for pædagogisk rækkevidde, så med mindre du endelig har
fundet en anden måde at måle popularitet på, end hvad der sælger mest
(hvilket er oplagt for resten af befolkningen med normale åndsevner), så
farvel med dig.
Jeg har spildt alt for meget tid på at "diskutere" med dig, og dit
indskrænkede perspektiv på verden.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-01-11 15:55

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Lev nu bare med at du er for gammel til at være trendsætter, og for
> smalsporet til at følge med trenden.

Lev nu bare med at du er sur over ikke at kunne blive ved med at være 25 år.
Men man bliver altså ikke 25 år igen, ved at interessere sig wældigt for
hvad de 25 årige interesserer sig for.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-11 15:59

meddelelse news:4d287abd$0$36583$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Men man bliver altså ikke 25 år igen, ved at interessere sig wældigt
> for hvad de 25 årige interesserer sig for.

Jamen jeg er ikke sur, og har ingen intentioner om at gå i dit fodspor som
en mavesur gammel mand, der ikke kan finde ud af andet end at brokke sig.
Jeg har det nemlig helt fint med at de 25-årige sætter den musikalske
dagsorden, og at jeg ikke behøver at kunne lide det hele.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-01-11 16:09

> [...]
> Jeg har det nemlig helt fint med at de 25-årige sætter den musikalske
> dagsorden, og at jeg ikke behøver at kunne lide det hele.

Jeg har det så godt med at det er de 60-80-årige og de 3-15-årige der sætter
deres dagsorden.
Jeg har dog ikke afskaffet at have en dagsorden. De 25 årige har ikke
storre ret til at sætte nogen dagsorden end de 3-12 årige og de 60-80 årige.
Og dem der går med hat.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 08-01-11 16:14

> Jeg har det nemlig helt fint med at de 25-årige sætter den musikalske
> dagsorden, og at jeg ikke behøver at kunne lide det hele.

Helt enig. Det har jo altid været de unge, der har sat dagsordenen for, hvor
musikken bevæger sig hen...og ja man behøver ikke kunne lide det hele...og
hvad så...det er vel vigtigere at den relevante aldersgruppe kan.

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-11 16:32

> [...]
> hvor musikken bevæger sig hen...og ja man behøver ikke kunne lide det
> hele...og hvad så...det er vel vigtigere at den relevante aldersgruppe

Hvis det ikke havde været sådan altid, ville musikken ikke have udviklet sig
videre end to køller og en udhulet træstamme.
Det drejer sig jo ikke om, at man ikke kan høre hvad man vil, men om trends
og udvikling. Og både i musikken og de fleste andre områder af livet, er det
de unge der driver udviklingen.
Så kan man jo tage det af det man kan lide, og lade resten være. Men at tro
at man som en gammel mavesur mand kan stoppe eller vende udviklingen, er
godt nok naivt.
DR prøvede det i 60'erne og 70'erne med deres "Gammeljunta" af smagsdommere,
men selv et statsmonopol kunne ikke holde udviklingen tilbage. Det må man
lade Jørgen Mylius, han kæmpede de unges kamp, og satte den musikalske
dagsorden på trods af monopolet og dets voldsomme konservatisme.
Udviklingen er kommet for at blive. Det er det der adskiller mennesket fra
resten af primaterne.

/Alex

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-01-11 16:31

> [...]
> Jørgen Mylius om da han satte dagsordenen i 70'erne. Det var godt nok ikke

Det er muligt Mylle ikke gjorde, men det var der så en masse andre der
gjorde... Faktisk var Gustav Winckler & Bent Werther i særdeleshed aktive
lige frem til Bents død den 24 juni 1973... Og derefter måtte Gustav afvikle
de allerede indgåede kontrakter, sammen med sin broder Jørgen Winckler. Og
Gustav forblev da også selv ganske aktiv, lige frem til sin død i Januar
1979.... Så jo, jeg ville da sige, at de da i høj grad var med til at sætte
dagsordenen i 70'erne.
Så hvis ikke Gustav havde sin plads i tidens musik i 70'erne... Så var der
ingen der havde det...

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-01-11 22:58

> Tidens musik defineres af dem mellem 15 og 40, det kan hverken du eller
> jeg ændre på.

Hæ næeh og den aldersgruppe tilhører hverken Åge, du eller jeg. Men derfor
kan man jo godt følge mere eller mindre med i, hvad der foregår omkring
tidens musik

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-01-11 23:18

> [...]
> kan man jo godt følge mere eller mindre med i, hvad der foregår omkring

Hvad er det i elsker på højt hos de 15 til 40 årige, siden i forguder den
aldersgruppe? - er det en urealistisk følelse af, at man dermed tilhører den
aldersgruppe.

MIN PÅSTAND
Tidens musik defineres da af dem mellem 7 og 15 og mellem 41 og 67 og mellem
72 og 78 år.

Hvad er det der gør min påstand mindre rigtig end at det skulle være mellem
14 og 40 år

Dyb undren

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-11 17:26

> [...]

> kan man jo godt følge mere eller mindre med i, hvad der foregår omkring

Det er jo heller ikke os, eller vore jævnaldrende der er nyskabendende inden
for musikken, og som driver udviklingen.
Men i stedet for at brokke sig over dette faktum, hvorfor så ikke bare tage
det man kan lide, og lade resten ligge? Der er jo ingen der tvinger hverken
dig, mig eller Åge til at lytte til det der er tidens hotteste navne.
Men for pokker hvor ville, i det mindste min "musikverden", være
ufuldkommen, uden en masse musik fra de sidste 10 år.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-01-11 17:53

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Det er jo heller ikke os, eller vore jævnaldrende der er nyskabendende
> inden for musikken, og som driver udviklingen.

Det er det da vel nok, lige som alle andrfe

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 08-01-11 18:41

> Men for pokker hvor ville, i det mindste min "musikverden", være
> ufuldkommen, uden en masse musik fra de sidste 10 år.

Yes.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-01-11 20:24

> Yes.

Der er da intet sket musikmæssigt de sidste 10 år.
Så var det mere rigtigt at sige at den var ufuldkommen uden en masse
musik fra før 1980. Da gik musikverdenen i stå i den engelsktalende verden.
Kun de tysk- og hollandstalende lande fortsatte.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 08-01-11 22:27

meddelelse news:4d28b9ca$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Der er da intet sket musikmæssigt de sidste 10 år.

Hvor ved du det fra?

Fra : Andreas Andersen

Dato : 08-01-11 09:29

On 07-01-2011 19:43, Alex Linaa wrote:
> [...]
> det var tidens musik.
> Tidens musik defineres af dem mellem 15 og 40, det kan hverken du eller jeg

Jeg læste et sted, at langt de fleste stopper med at tage ny musik ind i
deres liv, efter de er fyldt 25. Variationer over det samme, og brok
over det nymodens er temaet resten af livet.

--
Andreas

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-11 15:25

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg læste et sted, at langt de fleste stopper med at tage ny musik ind i
> deres liv, efter de er fyldt 25. Variationer over det samme, og brok over
> det nymodens er temaet resten af livet.

Hehe, kan godt genkende det.
Jeg synes nu ikke det er så udbredt i dag, som da jeg var knægt. Eller også
ser jeg det bare ikke på min vej til Disturbed-koncert, eller til Wacken til
sommer :)

Fra : Max

Dato : 05-01-11 07:49

Hej Martin

> Ikke alle kender måske hans navn, men alle kender musikken.

Måske fordi han hed Gerry.

Det er efterhånden noget af et band den gamle mester
får samlet sig, må de hvile i fred.

--
Mvh Max

Fra : Martin Bak

Dato : 05-01-11 08:54

--
Martin

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-01-11 09:22

> Også han blev kun 63 år gammel.
>
> Det tegner til at blive et dyrt år
>
> Ikke alle kender måske hans navn, men alle kender musikken.

> [...]

Ja det bliver åbenbart et dyrt år... Så det i nat på BBC News

Førhen var det 55 år, der var en farlig alder, nu åbenbart 63 år...

M.V.H....Benny..

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 07-01-11 11:02

On Wed, 05 Jan 2011 20:38:44 +0100, Ã…ge Halldorsson wrote:

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Så fik vi lige det sat på plads. Måske jeg vil lytte hvis det bliver
> grønt snevejr i morgen

Pas på med hvad du lover; man har jo set gul sne her på planeten!

.... og når man så tænker på hvad klorofyl kan udrette:
http://da.wikipedia.org/wiki/Klorofyl

--
sayonara
Martin Mose Larsen